שתף קטע נבחר

אכזבה ותסכול ברעננה: "העונה נצטרך לנצח גם את ה-VAR"

במועדון זועמים לאחר שצוות השיפוט פסל שער שכבשו בתיקו 0:0 עם סקציה נס ציונה. עידו לוי: "בשביל מה המערכת הזו קיימת? לא הייתה זווית צילום מתאימה? זה תירוץ עלוב שבא על חשבוננו"

אכזבה ותסכול בהפועל רעננה בעקבות התיקו 0:0 עם סקציה נס ציונה, שהיה המשחק התשיעי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון. במועדון טענו שוב לקיפוח בנוגע לשיפוט ועיקר הטענות הופנו לכיוון צוות שופטי המסך בטענה שהורה לפסול שער חוקי לטובתם.

 

 

השער נפסל בגלל נבדל במהלך של ירדן כהן, שבישל לחלוץ עידן שמש שכבש. אשר אלון, שכבר זמן רב טוען שיש לבטל את המערכת, התייחס לכך הפעם: "לא היה אופסייד. ירדן כהן בא מאחור ואין סיכוי שהיה שם אופסייד". הבעלים הבהיר כי יעלה בפני המנהלת וההתאחדות את טענותיו וינסה לפעול לשינוי השיטה.

 

שניר שוקר מורחק (צילום: אורן אהרוני)
שניר שוקר מורחק(צילום: אורן אהרוני)

 

הבלם עידו לוי אמר: "לא לזה ציפינו בתחילת העונה. נתאים את עצמנו למצב, נביא את הנקודות בכוח ואם צריך נחזור לבסיס ולמה שאפיין אותנו בשנים הקודמות, לרעננה האמיתית, עם מחויבות,

אגרסיביות והגנה חזקה. ה-VAR לא בעדנו כל כך. המערכת הזאת נועדה לעשות צדק ואם הטעויות עדיין קורות, אז אני באמת תוהה בשביל מה היא קיימת המערכת קיימת. המערכת קיימת בשביל להכריע את הכף במקרה של טעויות שופט והיא לא שם. לא הייתה זווית צילום מתאימה? זה נשמע הגיוני למישהו? זה נשמע כמו תירוץ עלוב שלצערי כל הזמן בא על חשבוננו. באמת שאין לי יותר מה להגיד".

 

לוי המשיך והתייחס למערכת השיפוט: "אין מה לעשות. בעונה כזאת כנראה שנצטרך לנצח גם את ה-VAR, לא רק את הקבוצה היריבה. נעשה את זה. אנחנו מאמינים בעצמנו, מתאימים את עצמנו למצב ונביא את הנקודות".

 

על המשחק הבא ביום שלישי אמר הבלם: "ברור לנו שלא הולך להיות קל נגד בני יהודה בבלומפילד, אבל במצבנו אנחנו צריכים להביא את הנקודות בכל מצב. אם נמשיך באותו קו בו שיחקנו הפעם, אני באמת מאמין שאנחנו יכולים לצאת עם נקודות. אני מאמין שנשאר בליגה. אנחנו צריכים להישאר קבוצה מגובשת ומאוחדת ורק ככה נצליח לצאת מהמצב". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עידו לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים