במענה לביקורת המופנית כלפיהם בשבועות האחרונים, גם מן הציבור אבל בעיקר מפוליטיקאים, בפרקליטות מחוז תל אביב אזרחי, הכינו סרטו בו הפרקליטים מקריאים טוקבקים שנכתבו עליהם: "יש להכריז על הפרקליטות ארגון עוין שלא לומר ארגון פשע". לאחר הקראת הטוקבקים, כל אחד מן הפרקליטים מוסיף הערה בנוגע לתגובה. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

הסרטון ההומוריסטי הוכן במסגרת ההשתלמות השנתית של הפרקליטות באילת ותוכנן להישמר בתפוצה פנימית בלבד. בזה אחר זה עולים הפרקליטים ומקריאים תגובות שליליות נגד הפרקליטות ומערכת בתי המשפט. "הפרקליטים בפרקליטות המדינה הם שכבה עבה וקשה של טינופת את שכבת הטינופת הזו אי אפשר סתם ככה לנקות - הפרקליטות היא שלטון פשע". 

תגובת הפרקליטות : "מדובר בסרטון הומוריסטי שנעשה במסגרת תחרות פנימית בהשתלמות השנתית של הפרקליטות".

הבוקר התייחס פרקליט המדינה לשעבר, ומי ששימש בתפקיד בזמן משפט אולמרט, עורך הדין משה לדור לטענות שהופנו לפרקליטות בשבועות האחרונים. "כל מערכת ציבורית המורכבת מבני אדם עושה שגיאות, לעתים אפילו קשות",  אמר. "יש אלף פרקליטים שברוב הזמן הם פועלים לפי ההנחיות, לפעמים יש טעויות שיש לטפל בהן".

"רוב הדוגמאות שאני שומע עליהן בציבור הן או שגויות לחלוטין אבל הפכו למשהו שהתקבע בתודעה", הוסיף לדור. "יש לנו ראש הממשלה שאחראי על מערכות האכיפה ומרסק את היכולת שלהן לתפקד".