שתף קטע נבחר

"דורטמונד שילמה על המסיבה של מסי"

בספרד מתמוגגים מההופעה של הפרעוש במשחקו ה-700 במדי ברצלונה, שניצחה 1:3 את הגרמנים והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. טר-שטגן: "הוא לא נורמלי על המגרש". על הדרך, המועדון רשם שיא היסטורי נוסף

ברצלונה הבטיחה אמש (רביעי) את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות אחרי 1:3 ביתי על דורטמונד. כוכב המשחק, איך לא, היה לאו מסי, שבהופעתו ה-700 בכל המסגרות במדים הקטלאנים היה מעורב בכל השערים - עם כיבוש (613 בקבוצה בסך הכל) ושני בישולים (250 בסך הכל). התקשורת הספרדית היללה את הכוכב הגדול. "מסי לבש את חליפת האירועים שלו", הייתה הכותרת ב"מארקה". בכתבה נוספת בעיתון נכתב ש"דורטמונד שילמה על המסיבה של מסי".

 

לטבלאות הבתים של ליגת האלופות

 

חברו לקבוצה, מארק-אנדרה טר שטגן, אמר: "700 משחקים בברצלונה זה משהו לא נורמלי, וגם מה שמסי עושה על המגרש. הוא פשוט השחקן הטוב בעולם". על המשחק עצמו הוסיף השוער הגרמני: "שיחקנו כדורגל טוב. רצינו להוכיח שאנחנו ראויים להוביל את הבית שלנו בליגת האלופות".

 

לאו מסי חוגג (צילום: EPA)
מסי חוגג עם גריזמן(צילום: EPA)

 

עוד כמה נתונים מעניינים נרשמו במשחק הזה מבחינת ברצלונה: קודם כל, זו הפעם הראשונה שהשלישייה החדשה, MSG (מסי, סוארס, גריזמן), הבקיעו יחד במשחק ליגת האלופות. הבטחת המקום הראשון בבית מביאה לכך שזו הפעם ה-13 ברציפות שברצלונה תעלה לשמינית מפיסגת בית - שיא כל הזמנים.

 

ואיך לא, אי אפשר בלי להזכיר את מסי וכריסטיאנו רונאלדו באותה נשימה. הארגנטיני קבע שיא חדש בצ'מפיונס - השחקן שכובש מול הכי הרבה קבוצות בליגת האלופות, סך הכל 34. רונאלדו וראול החזיקו יחד בשיא הקודם - 33.

 

מסי בפעולה (צילום: רויטרס)
מסי. מה אכפת לו לשבור עוד כמה שיאים?(צילום: רויטרס)

 

גם מאמן המפסידה, לוסיאן פאברה השווייצרי, החמיא לפרעוש וקבוצתו: "כשאתה במצב של אחד על אחד בהגנה, קשה מאוד לשחק כשממולך נמצאים לאו מסי ולואיס סוארס. קשה מאוד לשחק בקאמפ נואו. לברצלונה יש כל כך הרבה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל".

 

מאטס הומלס הודה שקבוצתו לא הייתה ראויה לנקודות: "לא היינו מספיק טובים כדי לנצח היום את ברצלונה. לא היה לנו משחק רע, אבל גם לא אחד טוב במיוחד. כמובן שמסי תמיד מסוכן. הייתה לנו פתיחה קשה אחרי השער הראשון ולי אישית כי טעות שלי הובילה גם לשני שלהם".

 

לוסיאן פאברה על הקווים (צילום: AFP)
פאברה. הפסד ידוע מראש(צילום: AFP)

 

  

 

  


פורסם לראשונה 28/11/2019 00:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
לאו מסי, אנטואן גריזמן
צילום: AP
מומלצים