בסבב הלחימה האחרון מול רצועת עזה, ספג ביתה של בת שבע חדד מנתיבות פגיעה ישירה מרקטה ונהרס כליל. חודשים ספורים לפני כן, איבדה חדד את בתה מיכל כתוצאה ממחלת הסרטן. בני המשפחה, שפונו לבית חלופי, גילו בסוף השבוע שהטלפון הסלולרי של מיכל נגנב מתוך חורבות הבית. הטלפון הכיל מאות תמונות ויומן אישי שכתבה מיכל בעת מחלתה.

"אני לא מבינה מה קורה איתי, מאז שמיכל שלי נפטרה אני חווה טלטלה אחרי טלטלה", סיפרה חדד לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר" ותיארה איך גילתה שהטלפון איננו: "במוצאי שבת האחרון הילדים פתחו את הוואטסאפ וראו שמיכל עזבה את הקבוצה. טסתי לבית הנפגע ופתחתי את המגירה, ולצערי לא ראיתי את הטלפון שהיה לה. אני רוצה את הטלפון בדחיפות, שמה היו כל הזכרונות שלה ויומן המסע שהיא כתבה בזמן המחלה".

אם האנשים שגנבו את הטלפון הנייד שומעים אותך עכשיו, מה תרצי להגיד להם?
"אני מתחננת בפניהם ומבקשת שיחזירו לי את הטלפון. המכשיר לא מעניין אותי, מעניינת אותי ההיסטוריה, כל מה שיש בפנים. התמונות, הסרטונים, הכתיבה היפה שלה, ההתכתבויות שלה עם אנשי העולם. איפה כל הזכרונות שלה עכשיו?".

את מתכננת לחזור לבית שנפגע, על אף הזכרונות ומה שעברתם שם?
"בוודאי, עד 120 שנה אני אהיה פה. זה הבית שבנינו במו ידינו, הבית שבו כל הזכרונות של מיכלי, ילדה שגידלתי 30 שנה לתפארת. אני לא אעזוב את הבית הזה. אני רוצה כבר לחזור הביתה, אני מתכננת להוציא לה ספר תורה. אני מרגישה שמיכל כל הזמן איתי והיא רוצה את זה, אני רוצה להיות יחד איתה כל הזמן".