שתף קטע נבחר

בפעם השישית: ספרד זכתה בגביע דייויס

באוטיסטה-אגוט, שנפרד מאביו לפני שלושה ימים בלבד, גבר על אוז'ה-אליאסים 6:7 (3), 3:6, נדאל ניצח את שפובלוב והספרדים זכו בתואר אחרי 0:2 על קנדה

 

הספרדים עם הגביעים (צילום: AFP)
הספרדים עם הגביעים(צילום: AFP)

 

ספרד זכתה בגביע דייויס. הטורניר שנערך השנה במדריד במתכונת חדשה הסתיים בניצחון של המארחת, שהשלימה הערב (ראשון) 0:2 על קנדה בגמר.

 

רוברטו באוטיסטה-אגוט נאלץ להחמיץ את רבע וחצי גמר גביע דייויס בגלל מות אביו לפני שלושה ימים, וחברו לנבחרת רפאל נדאל אף הקדיש לו את הניצחון על ארגנטינה - אבל את הגמר הוא ממש לא רצה לפספס.

  

רוברטו באוטיסטה-אגוט (צילום: גטי אימג'ס)
רוברטו באוטיסטה-אגוט חוגג(צילום: גטי אימג'ס)

 

רפאל נדאל (צילום: גטי אימג'ס)
רפאל נדאל(צילום: גטי אימג'ס)

רפאל נדאל (צילום: EPA)
טירוף בספרד(צילום: EPA)

דניס שפובלוב (צילום: AFP)
דניס שפובלוב. נתן הכל(צילום: AFP)

ג'רארד פיקה ושאקירה מעודדים (צילום: גטי אימג'ס)
ג'רארד פיקה ושאקירה מעודדים(צילום: גטי אימג'ס)

 

הערב הוא עלה למגרש וניצח את פליקס אוז'ה-אליאסים 6:7 (3), 3:6 שסידר לנבחרתו יתרון 0:1. העניינים הלכו קשה במערכה הראשונה, בשנייה הספרדי הוביל כבר 0:3 וכמעט איבד את היתרון אבל ניצח לבסוף.

 

במשחק השני המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל ניצח 3:6, 6:7 (7) את דניס שפובלוב (15) והביא את התואר לנבחרת שלו. השור ממאיורקה לא התקשה במערכה הראשונה, אבל במערכה השנייה זה היה הרבה יותר קשה. הוא פיגר 6:5 והיה על סף הפסד במערכה, אבל הצליח להתאושש ולנצח בשובר שוויון אחרי לא פחות משלוש נקודות אליפות. 

 

רפאל נדאל חוגג עם החברים (צילום: רויטרס)
רפאל נדאל חוגג עם החברים(צילום: רויטרס)

 

זאת הפעם השישית שספרד זוכה בתואר היוקרתי, הפעם האחרונה הייתה ב-2011 אז ניצחה בגמר את ארגנטינה. גם אז היה זה נדאל שהוביל את הנבחרת וניצח פעמיים בדרך ל-1:3. הטניסאי בן ה-33 מסיים שנה מדהימה: זכה כהרגלו ברולאן גארוס והוסיף זכייה באליפות ארה"ב. באוסטרליה הגיע לגמר ובווימבלדון הפסיד בחצי הגמר.

 

 


פורסם לראשונה 24/11/2019 19:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
רפאל נדאל
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים