לאחר חצי יממה

"יהדות התורה": "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות"

במפלגת יהדות התורה הוציאו הצהריים הודעת תמיכה בראש הממשלה. ההודעה מגיעה שעות רבות אחר הכרזתו של היועמ"ש על כתב האישום. כחול לבן דורשים מנתניהו להתפטר מתיקיו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מפלגת 'יהדות התורה' הוציאה בשעה האחרונה (שישי) הודעה המגבה באופן מוחלט את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוחלט להגיש נגש כתב אישום על ידי היועץ המשפטי לממשלה.

הודעת הגיבוי מגיעה לאחר חצי יממה מאז הודעת היועץ המשפטי על הגשת כתב אישום. ההודעה שהייתה אמורה להתפרסם אמש (חמישי) נדחתה בשל חילוקי דעות במפלגה אם לשמור על זכות השתיקה או לגבות באופן מוחלט.

לשון ההודעה: "סיעת ‘יהדות התורה’ מגבה את רה”מ בנימין נתניהו במאבקו המשפטי ומאחלת לו הצלחה, נוכח החלטת היועה”מ לממשלה בתיקים השונים".

עוד נכתב: "ראש הממשלה עומדת חזקת החפות, ובהתאם לחוק יש לאפשר לו להמשיך בתפקידו עד לבירור משפטי חלוט וסופי כדין". לשון הודעת המפלגה.

בתוך כך ב'כחול לבן" פנו בשעה האחרונה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה כי יודיע לנתניהו שעליו להתפטר מכל תפקידיו כ"שר" בממשלה בשל האישומים נגדו.

בהודעת המפלגה נכתב: "סיעת כחול לבן, באמצעות עורכי הדין שמעון בראון וערן מרינברג, פנתה לפני זמן קצר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט, בדרישה כי נתניהו יתפטר באופן מיידי מכל תפקידיו כשר בממשלה".

בפנייתם הדגישו באי הכוח של סיעת כחול לבן כי ״על פי החלטות בית המשפט העליון בשבתו כבג״צ, שר המוגש כנגדו כתב אישום לא יוכל להמשיך ולכהן בתפקידו, ולפיכך חלה עליך חובה לסיים לאלתר את תפקידיך השונים כשר בממשלת ישראל״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר