שתף קטע נבחר

ספרד: ריאל מדריד וברצלונה צמודות בפיסגה

האלופה סיימה בתיקו 2:2 בחוץ עם אלמריה, במשחק בו הורחקו המאמן פפ גווארדיולה וזלאטן איברהימוביץ' (צמד למסי). הבלאנקוס ניצלו זאת והישוו את מאזן הנקודות במקום הראשון, כאשר חזרו מפיגור 2:0 וגברו 2:3 על סביליה

עכשיו זה ברור. ברצלונה כבר לא אותה קבוצה דורסנית ומאיימת, שמשאירה את כל יריבותיה מאחור כמו אשתקד. הערב (ש') סיימו שחקניו של פפ גוואדיולה בתיקו 2:2 בחוץ עם אלמריה במחזור ה-25 בליגה הספרדית.

 

 

ריאל ניצלה את המעידה של בארסה, כאשר השיגה ניצחון דרמטי בבית 2:3 על סביליה, אחרי שפיגרה 2:0. בעקבות זאת צמודות שתי הגדולות במקום הראשון, כשלשתיהן 62 נקודות.


מבאמי מאלמריה עם אנדרס אינייסטה (צילום: AFP)

 

המגן השמאלי דומינגו צ'יסמה העלה (22) את אלמריה ליתרון מול ברצלונה, וכעבור חמש דקות התעלם השופט מפנדל על ליאו מסי ברחבה. מאמן בארסה, פפ גווארדיולה, שהביע מחאה על החלטת השופט קלוס גומס, הורחק.

 

בדקה ה-42 העניק השופט כדור חופשי לבארסה מחוץ לרחבה, למרות שזלאטן איברהימוביץ' ביצע עבירה. ליאו מסי ניצל זאת וסובב פנימה בכדי להשוות ל-1:1.


פפ גווארדיולה מורחק (צילום: AP) 

 

בדקה ה-57 פרץ גיילמה אוליביירה סנטוס מצד שמאל, מסר מסירת רוחב וקרלס פויול כבש שער עצמי - 1:2 לאלמריה. כעבור שלוש דקות הורחק איברהימוביץ' בעקבות עימות עם צ'יסמה. בדקה ה-66 הגביה פדרו רודריגס לרחבה, אוליביירה סנטוס נגח גרוע והעניק מתנה לליאו מסי, אשר ניצל זאת על מנת להשוות ל-2:2.

 

ריאל מדריד חזרה מ-2:0 לניצחון 2:3 על סביליה

סביליה עלתה ליתרון 0:1 על ריאל מדריד ב'סנטיאגו ברנבאו', כאשר דייגו קאפל מסר מצד שמאל, וצ'אבי אלונסו, אשר ניסה למנוע מאלבארו נגרדו להבקיע, כבש שער עצמי. האורחים עלו ל-0:2 בדקה ה-52. איקר קסיאס לא הגיב בזמן לכדור חופשי סתמי שבעט איביצ'ה דראגוטינוביץ' מרחוק, וחדר פנימה.


צ'אבי אלונסו מריאל ודייגו קאפל מסביליה (צילום: AFP) 

 

כריסטיאנו רונאלדו צימק (59) וכעבור שתי דקות הישווה סרחיו ראמוס בנגיחה ל-2:2. לאחר מכן היה גונסאלו היגוואין קרוב שלוש פעמים לכיבוש שער יתרון לריאל בתום מבצעים אישיים מרשימים, אבל בעט פעמיים לעמודי השער ופעם נוספת החמיץ מקרוב.

 

בתוספת הזמן, לאחר החמצה גדולה של כריסטיאנו רונאלדו ולחץ גדול שהפעילו שחקני ריאל, כבש המחליף רפאל ואן דר וארט את שער הניצחון של הבלאנקוס. סרחיו ראמוס הגביה מצד ימין, היגוואין נגח, השוער אנדרס פאלופ הדף וההולנדי הבקיע מקרוב מהריבאונד.

 

המחזור ה-25 יצא לדרך, כשבמשחק המוקדם גברה דפורטיבו לה קורוניה 1:3 על טנריפה, ובכך דילגה על פני דודו אוואט ומאיורקה, בדרך למקום החמישי בטבלה. האורחים שחזרו הביתה ללא נקודות, ממשיכים להסתבך בתחתית.


שחקני בארסה מברכים את מסי אחרי השיוויון (צילום: AFP) 

 

דווקא חואן לואיס לוריטה היה זה שכבש ראשון והעלה את טנריפה ליתרון בדקה ה-17, אך כעבור 16 דקות איזן חואן אחר - רודריגס, בנגיחה מטווח קרוב. המחצית השנייה כבר היתה אופרה אחרת, לה קורוניה השתלטה על המשחק וכבשה עוד שני שערים בדרך לניצחון.

 

בדקה ה-55 המקסיקני אנדרס גוורדאדו, שבישל את השער הקודם, עבר לצד הכובש, כשבעט מ-16 מטרים כדור חזק לפינה הימנית של השער. כעבור 12 דקות השלים דייגו קולוטו את הניצחון, גם הוא בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. 


פורסם לראשונה 06/03/2010 21:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים