שתף קטע נבחר

המרוויח הגדול מההעפלה לפלייאוף: אנדי הרצוג

מאמן הנבחרת קיבל אוטומטית הארכת חוזה עד מרץ 2020, ויגרוף לכיסו מעל 600 אלף שקלים (כולל מענק עלייה). שחקן בנבחרת לקראת פולין הערב (21:45): "הכנה מצוינת לפלייאוף"

 

בנבחרת ישראל אמנם עסוקים במשחק הערב (שבת, 21:45) נגד פולין באצטדיון טדי במסגרת מוקדמות יורו 2020, אבל בבית המלון בירושלים דיברו אמש בעיקר על ההזדמנות לעלות לאליפות היבשתית דרך שלב הפלייאוף. שחקני הנבחרת הפכו לאוהדי שבדיה, שהניצחון שלה 0:2 על רומניה העלה את הכחולים-לבנים סופית למשחקי הפלייאוף.

 

יריבה עדיין אין, אבל כבר עכשיו ידוע שחצי הגמר ייערך ב-26 במרץ. נכון לעכשיו הסיכויים הם למפגש חוזר מול סקוטלנד, איתה הייתה הנבחרת באותו הבית בליגת האומות, או איסלנד.

 

אנדי הרצוג באימון הנבחרת (צילום: רפי קוץ)
הרצוג. את מי הוא רוצה לקבל בפלייאוף?(צילום: רפי קוץ)

 

"המשחקים נגד פולין וצפון מקדוניה הפכו להכנה לקראת הפלייאוף בעוד ארבעה חודשים. אנחנו יכולים לנצח ולעשות משהו היסטורי. אבל נתחיל מהמשחק הערב, אין הכנה טובה יותר ממפגש מול פולין", אמר אחד השחקנים.

 

המרוויח הישיר מהעלייה של הנבחרת לפלייאוף הוא אנדי הרצוג, שחוזהו הוארך אוטומטית בעוד ארבעה חודשים במהלכם ירוויח 360 אלף שקלים נוספים שכר בסיס. כמו כן, המאמן הלאומי, בדיוק כמו המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר, יקבלו מענק עלייה של 75 אלף דולר כ"א. סה"כ ירוויח הרצוג בתקופה המדוברת 615 אלף שקלים.

 

וילי רוטנשטיינר ביציע (צילום: עוז מועלם)
רוטנשטיינר. הרוויח לא מעט מהעפלת הנבחרת לפלייאוף(צילום: עוז מועלם)

 

הנבחרת קיימה אתמול את האימון המסכם שלה בטדי, ועל פי התרגול של הרצוג, דיא סבע עשוי לפתוח ב-11 על חשבונו של בירם כיאל - כדי ליצור הרכב התקפי.

 

הרכב משוער: אופיר מרציאנו; אלי דסה, איתן טיבי, לואי טהא, בן ביטון, עומרי בן הרוש; דן גלזר, ביברס נאתכו; דיא סבע, מונס דאבור, ערן זהבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אנדי הרצוג
צילום: עוז מועלם
מומלצים