שתף קטע נבחר

חשיפה: המכתב שגרם לפולין להגיע לישראל

לאחר הודעת הפולנים כי יגיעו ארצה, לידי ynet הגיע מכתב ששלחה השרה מירי רגב ובו היא מבטיחה את שלומם של חברי המשלחת: "השגרה בירושלים נשמרת, אין כל מניעה להגעתכם"

ההתאחדות הפולנית הוציאה היום (רביעי) הודעה כי נבחרתה תגיע לארץ כדי לשחק באצטדיון טדי מול ישראל בשבת (21:45) במוקדמות יורו 2020. לידי ynet הגיע מכתב שככל הנראה היה אחד הגורמים המכריעים להחלטת הפולנים.  

 

במכתב ששלחה השרה מירי רגב להתאחדות הפולנית בתגובה לפנייתה, היא מבטיחה לפולנים כי אין סכנה לחברי המשלחת שתגיע ארצה. "בתגובה לפנייתכם", נכתב, "ברצוני להבהיר כי ישראל מודעת לחשיבות השמירה על הביטחון של נבחרת פולין ואנו נוקטים בכל האמצעים הנדרשים בכדי לדאוג ולהבטיח זאת במהלך שהייתכם בישראל לצורך קיום המשחק המדובר".

 

המכתב להתאחדות הפולנית ( )
המכתב להתאחדות הפולנית( )

מירי רגב (צילום: אבי מועלם)
מירי רגב(צילום: אבי מועלם)

 

"חשוב להבהיר שאין כל מניעה שהמשחק יתקיים. השגרה בירושלים נשמרת והחיים היומיומיים נמשכים ללא מגבלות", נאמר, והמכתב נחתם במילים: "אנו מלאי ציפייה לארח את הנבחרת והמשלחת הפולנית".

 

תחילה היו אמורים הפולנים לנחות כבר מחר בארץ, אך על פי ההודעה שלהם הם יגיעו ביום שישי וילונו בבית מלון בירושלים. ראשי ההתאחדות היו בקשר רציף עם מקביליהם בפולין, והוסבר להם כי בכל מקרה עיר הבירה מחוץ לטווח הרקטות, כאשר המכתב של השרה רגב ככל הנראה היווה את הגושפנקא הסופית. 

 

רוברט לבנדובסקי  (צילום: AP)
רוברט לבנדובסקי. המכתב הרגיע את ההתאחדות הפולנית(צילום: AP)

 

אגב, עדיין לא ברור אם תהיה השפעה לכך שבבוקר עם חידוש הירי, נשמעו לראשונה אזעקות גם בירושלים, והחשש כרגע בהתאחדות הוא כי אלו ישפיעו על החלטת אופ"א. אגב, ההתאחדות האירופית תסתמך בהחלטתה גם על הנחיות פיקוד העורף, שייתן תמונת מצב ביטחונית לגבי האפשרות לארח בארץ.

 

במקביל, נבדקה מול מנהלי האצטדיונים בקפריסין ומלטה האפשרות לארח את המשחק אצלם, אם תהיה שוב הסלמה ואופ"א תחליט בכל זאת על העתקת המשחק.

 

טדי. יארח את המשחק? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טדי. יארח את המשחק?(צילום: ראובן שוורץ)

 

לנוכח מגבלות הקהל שעדיין קיימות באזור גוש דן (עד 300 איש) החליטה ההתאחדות לכדורגל להעביר את משחק הנבחרת הצעירה מול מונטנגרו (חמישי, 19:30) במוקדמות אליפות אירופה 2021 מאצטדיון ר"ג לסמי עופר. הכניסה חינם.

 


פורסם לראשונה 13/11/2019 07:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים