כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לאור ההסלמה: משרד העבודה פועל במתכונת חירום

לאור המצב הביטחוני, פועל משרד העבודה והרווחה בשיתוף פעולה הדוק עם פיקוד העורף, הרשות הלאומית לחירום וגופי החירום במרחב האזרחי

לאור ההסלמה: משרד העבודה פועל במתכונת חירום
מערכת כיפת ברזל בפעולה. אילוסטרציה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

כ-350 מסגרות חוץ ביתיות של משרד העבודה והרווחה ומאות נוספות של מסגרות קטנות בקהילה, נמצאות במרחבים בהם פיקוד העורף הנחה לא לקיים לימודים ולצאת לפעילות חיונית בלבד. אגף החירום במשרד העבודה והרווחה הנחה את כלל המסגרות לפעול עפ"י הנחיות פיקוד העורף ולשמר רציפות תפקודית ככל הניתן.

מוסדות הרווחה מתכוננים מבעוד מועד לתרחישים מגוונים ומקיימים תרגילים שוטפים במטרה להגן ולהקל על המטופלים בעת אירוע חירום.

במחוז דרום פתח המשרד חדר מצב ונצגי המשרד עומדים בקשר עם כל הרשויות המקומיות. לקוחות הרווחה מוזמנים לפנות למוקדי הרשויות המקומיות ולמוקד 118 במידת הצורך.

גם במחוז מרכז נערכים לפתיחת חדר מצב. משעות הבוקר נוצר קשר עם כלל המסגרות החוץ ביתיות לצורך חידוד ההנחיות והגברת המוכנות.

ממנהל אגף חירום במשרד העבודה והרווחה נמסר: "עשרות אלפי לקוחות הרווחה במסגרות החוץ ביתיות הם אוכלוסיה שזקוקה לתשומת לב יתרה בשעת חירום שכן מדובר בילדים, קשישים ואנשים עם מוגבלויות.

היערכות ותיאום מאפשרים לנו לפעול באופן מיידי להבטחת בטיחות הדיירים ומתן מענה מקיף וכולל. אנו מחזקים את ידי העובדים במחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות ונסייע להם ככל הנדרש".

הסלמה בדרום ירי רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד