דובאי תפתח שעריה לראשונה בפני נופשים ישראלים

בשלב הראשון תתאפשר הכניסה לנסיכות במפרץ הפרסי רק למחזיקי דרכון זר, אך בהמשך תורחב האשרה לכל ישראלי שיבקש לבקר בבניין הגבוה בעולם – או ללון במלון בו חוסל בכיר חמאס אל-מבחוח

זמן צפייה: 03:41

דובאי תפתח לראשונה את שעריה בפני נופשים ישראלים בעוד פחות משנה. בשלב הראשון יורשו להיכנס לנסיכות במפרץ הפרסי רק מחזיקי דרכון זר, ולא ייצאו טיסות ישירות מישראל, אך בהמשך צפויה האשרה להתרחב לכל ישראלי שיבקש להגיע לאחד מאתרי הנופש המבוקשים בעולם.

מעצמת התיירות כוללת לא מעט שיאים עולמיים, בהם המלון הגבוה בעולם, בורג' אל-חליפה, שלינה בו עולה 2,500 דולר ללילה, הבניין הגבוה בעולם, והקניון השני בגודלו בעולם – המכיל 1,200 חנויות.

עוד בחדשות 13:

דרומה לאילת: האם התיירים הישראלים עדיין מגיעים לעיר הדרומית?

מסביב לעולם ב-19 שעות: הושלמה הטיסה המסחרית הארוכה בעולם

מווילות יוקרה – ועד חפלה במלון: האי היווני שבו הכול כלול

דובאי
דובאי | צילום: חדשות 13

הטיסה לדובאי, כאמור, אינה ישירה, ודיל של טיסה עם חניית ביניים באיסטנבול ושלושה לילות במלון חמישה כוכבים יעלה החל מ-999 דולרים. מי שירצה להרגיש כמו סוכן מוסד ולישון במלון אל-בוסתן, שבו חוסל בכיר חמאס אל-מבחוח, אף הוא חמישה כוכבים – יוכל לעשות זאת בסכום צנוע של החל מ-103 דולרים ללילה.

"מי שרוצה לעשות שופינג, לראות את בתי המלון והנופים האמריקנים מאוד יהנה שם. יש שם גם בזארים בסגנון אלף לילה ולילה", סיפר ליאור קיי, שביקר בנסיכות פעמיים. "לא בכל מקום אמרתי שאני ישראלי, אבל אוהבים שם אורחים ואנשים זרים".