שתף קטע נבחר

רונאלדו הוחלף בדקה ה-55, יובנטוס ניצחה

בפעם השניה ברציפות סארי הוציא את הפורטוגלי, שירד מיידית לחדר ההלבשה. הזברות חזרו לפיסגה בזכות שער ניצחון של המחליף דיבאלה בדקה ה-77. לאציו שלישית אחרי 2:4 על לצ'ה, רומא מתרסקת

 

 

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם כמה משחקים שהשפיעו על הצמרת, כשבמרכז ניצחון 0:1 של יובנטוס על מילאן - אך את עיקר תשומת הלב משך אירוע אחר לגמרי.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

בפעם השניה ברציפות, מאוריציו סארי החליף את כריסטיאנו רונאלדו. הפעם זה קרה בדקה ה-55 והכוכב שנראה לא מרוצה כלל מהמהלך ירד מיד לחדר ההלבשה. מחליפו, פאולו דיבאלה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-77 אחרי סלאלום יפה ברחבה.

 

כריסטיאנו רונאלדו  (צילום: רויטרס)
רונאלדו לא מאמין שהוא מוחלף(צילום: רויטרס)

 

כריסטיאנו רונאלדו מוחלף ע
החילוף. הכוכב ממש לא היה מרוצה(צילום: AFP)

 

בעקבות הניצחון יובנטוס חזרה למקום הראשון, ביתרון נקודה על פני אינטר, כשבמחזור הבא (לאחר הפגרה) היא תתארח אצל אטלאנטה.

 

רומא מתרסקת, הפעם אחרי הפסד 2:0 לפארמה. מאתיה ספורטקי כבש ראשון (68), אנדראס קורנליוס קבע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן (90+3).

 

פאולו דיבאלה חוגג (צילום: רויטרס)
פאולו דיבאלה חוגג את שער הניצחון(צילום: רויטרס)

 

לאציו עלתה למקום השלישי אחרי 2:4 יפה על לצ'ה. חואקין קוריאה התחיל בחגיגה הביתית בדקה ה-30, אך עשר דקות לאחר מכן ג'יאנלוקה לפדולה השווה. לאציו חיכתה עד לדקה ה-62 כדי לעלות שוב ליתרון, הפעם מרגלי סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. צ'ירו אימובילה בפנדל בדקה ה-77 (מלך השערים של הליגה עם 14) והשער השני במשחק של קוריאה שלוש דקות לאחר מכן השלימו את החגיגה. אנדריאה לה-מאנטיה רק צימק (85).

 

שחקני לאציו חוגגים (צילום: AFP)
שחקני לאציו חוגגים(צילום: AFP)

 

בשני משחקים נוספים, אטלנטה, בעלת ההתקפה הטובה בליגה, איכזבה בסמפדוריה עם 0:0 (אדום לרוסלן מלינובסקי). 0:0 גם בין אודינזה לספאל.


פורסם לראשונה 10/11/2019 18:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים