שתף קטע נבחר

קטש: "אסור לי להיות מרוצה אף פעם"

הפועל ירושלים מתכוננת למשחק החוץ מול אורטז בליגת האלופות (שלישי, 19:30) ומאמן הקבוצה סיפר ל"דריבל", תוכנית הספורט של ynet, על התחושות: "זו קבוצה שלא נתנו לה סיכוי אבל תבוא עם אנרגיות טובות אחרי ניצחון בספרד על בורגוס". צפו

 

 

מאמן הפועל ירושלים שמתכוננת למשחק החוץ בצרפת מול אורטז ביום שלישי ב-19:30, התראיין היום לתוכנית הספורט של ynet ודיבר על העונה שעוברת על הקבוצה שלו עד עכשיו ועל הציפיות קדימה.

 

"בסך הכל התחושות טובות, התוצאות מספקות, אבל אנחנו שוב יוצאים לשני משחקי חוץ לא פשוטים, נסיעות ארוכות, זה תמיד הופך הכל לקצת יותר מסובך. קבוצה שלא כל כך נתנו לה סיכוי אבל עשתה בשבוע שעבר ניצחון מאוד מרשים בספרד על בורגוס, ככה שהם יבואו בטח עם אנרגיות יותר טובות ואנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים", אמר המאמן.

 

עודד קטש על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
"יוצאים לשני משחקי חוץ לא פשוטים". קטש(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

קטש התייחס להבדל בגישה באירופה העונה: לרוב השחקנים פה וגם לאלה שהצטרפו יש מספיק ניסיון כדי להבין את החשיבות של כל משחק"

 

על הגישה של עצמו: "כן, זו העבודה, אסור לי להיות מרוצה אף פעם. בעיקר הגנתית, אני חושב שיש משחקים שאנחנו עושים עבודה יותר טובה, יש משחקים פחות וגם תוך כדי משחק המון עליות וירידות, אנחנו חייבים להיות יותר עקביים בזה כי לא בכל משחק אנחנו נוכל לקלוע באחוזים מאוד גבוהים ולהגיע לסקור של 100 נקודות, אנחנו צריכים ככה להרגיל את עצמנו להגנה יותר אגרסיבית שתעזור לנו לנצח משחקים גם ביום פחות טוב התקפית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עודד קטש הפועל ירושלים דריבל
צילום: עוז מועלם
מומלצים