שתף קטע נבחר

מכבי ת"א תציע לאיביץ' להאריך את החוזה

האלופה מעוניינת שהמאמן ימשיך גם בעונה הבאה. במועדון אמרו: "הוא אחד מהטובים ביותר שעבדו אצלנו אי פעם". בקבוצה מקווים שצ'יקו אופואדו יהיה כשיר לקריית שמונה

מכבי תל אביב מתכוונת להציע לוולדימיר איביץ' להאריך את חוזהו ולהמשיך בעונה הבאה. המאמן הסרבי התגבר על המשבר בפתיחת העונה ויחד איתו הצהובים מובילים את הטבלה ללא הפסד וללא שערי חובה. "זה אחד המאמנים הכי טובים שהיו אי פעם במכבי", ציין גורם במועדון.

 

 

בקבוצה גם מקווים שעד חלון העברות הקרוב יסוכמו התנאים עם אייל גולסה, שבלט אתמול בניצחון 0:3 על הפועל חיפה, הקשר ייפגש בקרוב עם ראשי מכבי תל אביב במטרה להאריך את חוזהו שמסתיים בסוף העונה. מעבר, לכך במכבי מאמינים ששחקני ההגנה אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור ואיתן טיבי ימשיכו גם בעונה הבאה.

 

 

מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

השחקנים היוצאים לחופשה בעקבות פגרת הנבחרת ושזרוע הדשא לא הסתירו גם היום את התרגשותם מהקהל הרב שהגיע לעודד. באצטדיון נכחו 23,125 צופים, כשמלבד כמות המנויים הרבה נמכרו גם כרטיסים רבים במחיר של 50 שקל.

 

במכבי מרוצים מכך ששוב לא ספגו גם אחרי שחלפו 10 מחזורים. כעת שואפים במועדון לעזור לדניאל טננבאום לשבור את שיאו של גיורא אנטמן שעומד על 1003 דקות ללא ספיגת שער בליגת העל. על מנת לעשות זאת יצטרך השוער לשמור על רשת נקייה לפחות בעשר הדקות הראשונות במשחק החוץ הקרוב נגד עירוני קריית שמונה.

 

במכבי תל אביב ציינו את שחקני הבית שהיו שותפים לניצחון על הפועל חיפה - רוסלן ברסקי, דן גלזר, דור מיכה, יונתן כהן ומתן חוזז. במועדון מקווים שפציעתו של צ'יקו אופואדו בשריר הירך האחורי אינה חמורה. החלוץ יעבור בדיקות וצילומים במטרה להיות כשיר למשחק מול קריית שמונה.

 

מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו (צילום: עוז מועלם )
יעבור בדיקות. אופואדו(צילום: עוז מועלם )

 

אילון אלמוג הצעיר, שלא נכלל בסגל למשחק יחד עם ניק בלקמן (לא התלבש כבר שלושה משחקים רצופים) זכה לעידוד מברק יצחקי, המחליף זמנית את בן מנספורד בתפקיד המנכ"ל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים