שתף קטע נבחר

גולסה ידרוש ממכבי ת"א שדרוג בשכרו

הקשר שהצטיין עם שני בישולים בניצחון 0:3 על הפועל חיפה יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות החל מינואר, אך ייתן עדיפות למכבי - בתמורה להשוואת שכרו לזה של בכירי המשתכרים בקבוצה. חשש במועדון: ייני צפוי להיעדר תקופה ארוכה

מכבי תל אביב אמנם תגיש לאייל גולסה, שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, הצעה להאריכו בשנתיים נוספות אולם היא צפויה להיתקל בקשיים במסגרת המו"מ עם הקשר שהצטיין אתמול ב-0:3 על הפועל חיפה.

 

 

גולסה בן ה-28, שחזר לשחק רק לאחרונה אחרי פציעה שהשביתה אותו כמעט לשנה שלמה הוא אחד המשתכרים הנמוכים ביותר מבין שחקניה הבכירים של מכבי, כ-270 אלף דולר לעונה בלבד. אם מכבי תרצה שגולסה יישאר, היא תצטרך להציע לו חוזה שיעמוד בקנה אחד עם הבכירים במכבי, בסדר גודל של בין 360 עד 400 אלף דולר.

 

מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (צילום: עוז מועלם)
גולסה חוגג עם החברים. רוצה להשתכר יותר(צילום: עוז מועלם)

 

החל מעוד חודשיים, גולסה (שבישל אתמול פעמיים מול הפועל חיפה) למעשה יוכל לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. הוא כמובן ייתן עדיפות למכבי, אבל ההערכה היא כי הוא ידרוש לקבל שכר כמו יתר הבכירים בקבוצה - הזרים, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר ואלירן עטר. קבוצות בכירות בליגת העל כבר העבירו לו מסרים, ובמכבי ינסו להימנע מסאגה נוספת מהסוג שחוו עם אלי דסה, שעבר בסופו של דבר לוויטסה ארנהיים.

 

איביץ': "רוצה שהשחקנים יגרמו לי לחיים קשים יותר"

"גולסה לא שחקן חדש", אמר המאמן ולדימיר איביץ' על ההופעה של הקשר. "הוא חזר אחרי שנה, זה טוב לנו, טוב לנו ששחקן אחרי תקופה ארוכה חוזר וישר עוזר לקבוצה, כמו גם עומר אצילי. מקווה שאחרי הפגרה עוד שלושה שחקנים פצועים יחזרו ויגרמו לחיים שלי להיות קשים יותר".

 

המאמן הסרבי התכוון בין היתר לחזרה של אלירן עטר, שצפוי לקבל צ'אנס בשל צפיפות המשחקים בתקופה הקרובה עם כניסת גביע המדינה, והעובדה שיתקיימו שני משחקי ליגה בשבוע אחד.

 

מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (צילום: עוז מועלם)
תפסנו אותו מחייך, נשבעים לכם. איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

מי שעדיין לא עושה קולות של חזרה בשלב הזה הוא שרן ייני ובמועדון חוששים כי תיקח לו תקופה ארוכה יותר ממה שחשבו תחילה. ייני נעדר מאז משחק אלוף האלופים וכרגע נראה כי יעברו עוד שבועות ארוכים עד שיחזור לעניינים. גם דור פרץ ייעדר עוד תקופה ארוכה מאוד ובמכבי מקווים כי הבדיקה שיקיים ביומיים הקרובים צ'יקו אופואדו לא תגלה קרע בשריר האחורי, לאחר שהחלוץ נטש את המשחק בדקות הסיום - דווקא בתקופה טובה מבחינתו.

 

איביץ' סיפר: "המטרה שלנו היא לגדול, להיות טובים יותר, זו היתה הדרישה של הבעלים כפילוסופיה מהרגע שהגעתי. אנחנו רוצים לנצח כל משחק כמועדון הגדול ביותר בארץ מול יריבות שהשתפרו השנה. סיימנו עשרה משחקים ואנחנו שבעי רצון, ועוד יכולנו לנצח את שני המשחקים שסיימנו בתיקו. ננוח כמה ימים ואז נחזור להיות מוכנים למשחק בקריית שמונה".

 

בית
ייני ביציע. לא יחזור בקרוב כנראה(צילום: עוז מועלם)

 

מעבר לשמחה על הניצחון בבלומפילד, החגיגות ביציעים אחרי שבאר שבע הפסידה לנס ציונה והמבט מרחוק על מה שיקרה הערב בסמי עופר - במכבי היו עסוקים גם בהגדלת שיא המשחקים עם רשת נקייה מפתיחת העונה של דניאל טננבאום. מדובר בעשרה מחזורים רצופים, ובקבוצה מדברים גם על הרצון לשבור את שיא אי הספיגה של גיורא אנטמן ממכבי חיפה. אם השוער לא יספוג שער בעשר הדקות הראשונות של משחק הליגה בעוד שלושה שבועות בקריית שמונה, הוא יגיע גם להישג זה. "אני רואה כיצד טננבאום משתפר בשנה וחצי שאני נמצא פה", אמר איביץ'. "הוא שוער שונה לגמרי ואני שמח בשבילו".

 

סילבס: "גאה במאמץ שלך השחקנים"

אכזבה בהפועל חיפה לאחר ההפסד למכבי ת"א. נס זמיר שנפצע במהלך המשחק ייבדק בכדי לברר את חומרת פציעתו, בתקווה שניתן יהיה להכשירו למשחקי הקבוצה אחרי הפגרה. בחיפה יבדקו אופציות להחלפתו של החלוץ אמרי וולשמן במהלכו של חלון ההעברות הקרוב.

 

נס זמיר פצוע  (צילום: עוז מועלם)
נס זמיר לאחר הפציעה. בחיפה יקוו שזה לא חמור(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הקבוצה חיים סילבס התייחס לההפסד של קבוצתו: "לא כיף להפסיד בתוצאה הזו, נפלנו מהם באיכות, אבל אני גאה במאמץ של השחקנים. מכבי תל אביב קבוצה באמת-באמת טובה. יש לה פתרונות כל הזמן והרבה איכות. אם אתה לא מנצל את ה'קטנות' שיש לך נגדה, אתה מתקשה מאוד. ניסינו ללחוץ אותה, לעשות דברים שלא עושים נגדה בדרך כלל, רצינו להתסכל לה בלבן של העיניים וזה עלה לנו בהפסד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אייל גולסה
צילום: עוז מועלם
מומלצים