עורכת הדין שולי אשבול, המייצגת את הדמות מחקירת ניר חפץ שפרטיה לא הותרו לפרסום, תבקש מבית המשפט לאסור באופן קבוע את פרסום פרטיה ועדותה – ולמעשה את פרסום "תרגיל החקירה" כולו. העתירה תוגש בעקבות דברי השר אוחנה, שטען מעל במת הכנסת כי אישה צעירה המקורבת לחפץ נשאלה שאלות פולשניות על הקשר בינה לבין עד המדינה – ולאח מכן חפץ אוים שמשפחתו תיהרס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עו"ד אשבול, שמייצגת את הדמות, טענה הערב: "הפגיעה המזעזעת בה היא בלתי נתפסת. הפרסומים בימים האחרונים מהווים איום מפורש על שלומה וביטחונה, ופרסום פרטיה מצד גורמים רבי עוצמה ובעלי כוח שלטוני מהווים הטרדה ופגיעה חמורה מצד אלו שאוחזים בכוח זה ומנצלים את חסינותם באופן שלא אליו התכוון המחוקק".

צפו בחלק מדברי השר אוחנה (צילום: החדשות)
טוענת: דברי השר אוחנה - פגיעה | צילום: החדשות

עוד נטען בפנייה של עורכת הדין: "דמות שאין לה דבר עם חקירות נתניהו, נקלעה שלא בטובתה  לתוך קמפיין חודרני, אכזרי ובלתי חוקי, מבלי שהייתה חשודה אי פעם במאומה. אין ולא היה לה שום קשר לתיקים הנחקרים".

לדבריה, "בימים האחרונים כולם עוסקים בפגיעה החמורה בניר חפץ, ובמשפחתו, בצדק. אבל באותה נשימה מתעלמים מן הפגיעה הנוראית של הפרסומים האלה בפרטיות ובזכויות היסוד של מרשתי. אין בי ספק שארגוני הנשים וארגוני זכויות אדם יגלו ענין רב בהתעמרות ובאיום על דמות שכל חטאה הוא בהיכרות עם מעורב בפרשה, ואין לה שום יכולת להתגונן מפני הכוחות האדירים, שיורים בה חצים מורעלים מתוך אינטרסים ציניים, פסולים ואישיים".