שתף קטע נבחר

הפועל חולון הביסה את הפועל ב"ש 73:92

אחרי שלושה הפסדים רצופים - וללא אוחיון והרוש הפצועים - החבורה של דרוקר חזרה הביתה וסימנה 'וי'. פוסטר הצטיין עם 29 נקודות

 

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, הפועל חולון חזרה לעצמה. ניצחון ביתי 73:92 על הפועל באר שבע הוריד מעט מהלחץ בהיכל טוטו, במשחק שפתח את המחזור ה-6 בליגת העל.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

ללא יוגב אוחיון ושלומי הרוש הפצועים, החבורה של שרון דרוקר הזיעה שלושה וחצי רבעים לפני שהעיברה הילוך ופתחה פער דו-ספרתי מחיק. לשתי הקבוצות אותו מאזן (3:3).

 

עמית שמחון (צילום: יאיר שגיא)
הלך קשה לאורך שלושה רבעים. שמחון(צילום: יאיר שגיא)

 

קלעו לחולון: פוסטר 29, ריצ'רדסון 19, קופיין 16, האוול 12, פניני 8, וויליאמס וקליין 4 כ"א. לבאר שבע: וויליאמס 21, פטרוסלי 16, וייס 12, זאק 10, באטלר 6, זיס 5, לייש 3.

 

מהלך המשחק

 

שתי שלשות רצופות של פטרוסילי בתוספת אחת של וייס העניקו לב"ש יתרון 5:11 מהיר. פוסטר קלע את שש הנקודות הראשונות של חולון ושתי צליפות מעבר לקשת של ריצ'רדסון וקופיין הטיסו את חולון ליתרון ראשון (13:14). רמי הדר הזעיק פסק זמן וחניכיו חזרו ממנו נהדר עם שתי שלשות מהירות של זיס ופטרוסילי. האוול עלה מהספסל וסיפק נקודות בצבע, כשבתווך החשמל בהיכל טוטו קפץ למספר רגעים. בסיום הרבע הראשון שוויון 21:21.

 

טי.ג'יי וויליאמס, שהיה רדום ברבע הראשון, ניסה להכנס לקצב עם חדירה לסל, אך בצד השני פולו-דאנק מרשים של לטאביוס וויליאמס ונקודות של פוסטר העלו את חולון ל-25:28. האוול הראה פעולות נהדרות גם בהגנה וגם בהתקפה ונקודות של פוסטר מהקו (16 עד המחצית) קבעו 35:40 סגול בהפסקה.

 

לטאביוס וויליאמס (צילום: עוז מועלם)
יכול להיות מרוצה. וויליאמס(צילום: עוז מועלם)

 

פוסטר המשיך את המטווח הפרטי שלו מעבר לקשת גם בתחילת החצי השני, אך בצד השני שתיים רצופות של וייס הורידו ל-46:43. הסגולים של דרוקר הידקו את השמירה בהגנה

 ובהתקפה נקודות של ריצ'ארדסון סגרו ריצת 2:10 בדרך ליתרון דו-ספרתי ראשון בהתמודדות. גיא פניני עלה לראשונה העונה על הלוח באולם הביתי ובסוף הרבע: 53:67 לחולון.

 

האורחת עשתה קולות של חזרה בתחילת הרבע האחרון (67:60), אבל החולוניים לא נבהלו ובעזרת סל ועבירה של קופיין פתחו שוב יתרון דו-ספרתי ומשם לא הסתכלו לאחור. בסיום: 73:92 לחולוניה.


פורסם לראשונה 09/11/2019 19:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
לטאביוס וויליאמס
צילום: עוז מועלם
מומלצים