שתף קטע נבחר

WeWork: בעלת מניות תובעת את החברה על חבילת הפרישה לנוימן

לטענת התובעת, עובדת לשעבר בחברת חללי העבודה המשותפים המחזיקה במניות שלה, סופטבנק ואדם נוימן עשו שימוש לרעה בשליטתם בחברה כדי לחתום על ההסכם שמוציא את נוימן מהחברה על גבם של המשקיעים הקטנים

הצרות של WeWork : בעלת מניות בחברת חללי העבודה WeWork תובעת את החברה בעקבות אישורה של חבילת הפרישה הענקית בהיקף של כמעט 1.7 מיליארד דולר שניתנה למייסד החברה והמנכ"ל שלה לשעבר אדם ניומן, שלאחרונה הורחק מן החברה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

הדרמה ב-WeWork: העתיד של החברה נותר מעורפל

הלחצים עשו את שלהם: אדם נוימן יפרוש מתפקיד מנכ"ל WeWork

דיווח: סופטבנק משתלטת על WeWork

 

בתביעה נטען כי הכסף שאושר לניומן הוא "בלתי ניתן להבנה ואיננו הולם". לטענתה, נוימן וסופטבנק (SoftBank), עשו שימוש לרעה בשליטה שלהם בחברה כדי לחתום על ההסכם שנעשה על גבם של משקיעים קטנים יותר. WeWork עצמה הגיבה לתביעה וטענה כי הטענות המועלות בה "בלתי ראויות״.

אדם נוימן נואם (צילום: רויטרס)
מייסד WeWork, אדם נוימן(צילום: רויטרס)
 

בספטמבר עזב נוימן את תפקיד מנכ״ל WeWork, לאחר שניסיונות החברה לצאת להנפקה לא צלחו, בחלקם בעקבות סימני שאלה שעלו בנוגע לתפקודו של נוימן עצמו. אחרי ביטול ההנפקה, WeWork קיבלה "חבילת הצלה" מסופטבנק, אשר כללה את חבילת הפרישה הנדיבה לנוימן. מייסד WeWork עצמו עזב זמן קצר לאחר מכן את מועצת המנהלים של החברה.

 

התביעה הוגשה לבית המשפט העליון בסן פרנסיסקו כתביעה ייצוגית על ידי נטליה סוג׳קה בשמה ובשם עובדים אחרים אשר עבדו בחברה וקיבלו מניות כחלק מהמשכורת שלהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים