אירוע ההתבצרות הסתיים בתקיפת שוטרים ובמעצר: הבוקר (שבת) שוטרים שהוזעקו לטפל במקרה של אלימות במשפחה ספגו מטח של בלוקים. אחד מבני המשפחה ניסה לפגוע בשוטרים מהגג ופצע אחד מהם: התקרית הסתיימה במעצר של 3 חשודים. בתיעוד שהגיע לידי החדשות 12 נראה העימות עם אב המשפחה - והשלכת הבלוקים מגג הבניין מצד בנו. במשפחה טוענים כי השניים לוקים בנפשם.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

האירוע החל לפנות בוקר, כאשר התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על אירוע של אלימות במשפחה בכפר נחף שבגליל.

כשהגיעו השוטרים למקום גילו כי אב המשפחה מתבצר בביתו, אוחז בסכין ומאיים לפגוע בעצמו. בנוסף התברר כי אחד הבנים עומד על הגג ומאיים כי אם מישהו יתקרב אליו - הוא יפגע בעצמו ויקפוץ מהגג.

לזירה הגיע צוות מו"מ של משטרת ישראל וכוחות נוספים. במהלך הניסיון לגרום לאב להניח את הסכין ולא לפגוע בעצמו, הם הפעילו כלפיו טייזר כדי לנטרל אותו. בשלב זה הושלכו לעבר השוטרים בלוקים מהגג על ידי בנו של האב.

אחד הבלוקים פגע בידו של השוטר, שסבל לשבר בידו ולאשפוזו במרכז הרפואי לגליל בנהריה. שלושה חשודים תושבי נפח, בני 30, 32 ו-59, נעצרו, נחקרו ויובאו במוצאי שבת לבית משפט השלום בחיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

בנו של האב ואחיו של החשוד בזריקת הבלוקים אמר בשיחה עם החדשות 12: "אבי ואחי חולי נפש, לאחרונה השתחררו מבית החולים מזרע ויש לי מסמכים שמוכיחים את זה. אני יודע על הפגיעה הקשה בשוטר ואנחנו מקווים שהסאגה הזו תסתיים כי הם שניהם חולי נפש"

"שוטרי משטרת ישראל פועלים בנחישות תוך סיכון עצמי במטרה להציל חיים", נמסר. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אותם עבריינים".