שתף קטע נבחר

ג'יימס: "חלוקת עומסים? אם אני לא פצוע, אני אשחק"

כוכב הלייקרס, שמוביל את קבוצתו למאזן הטוב בליגה רגע לפני גיל 35, התייחס לסוגיה הבוערת ב-NBA בימים האחרונים: "כל עוד אני בריא, אני אעלה לפרקט. יהיו לי עוד 45 שנים לא לשחק כדורסל"

לוס אנג'לס לייקרס פתחה את העונה עם הפסד לקליפרס החזקים ולא מעט אנשים חששו שהמפכה שביצע לברון ג'יימס במועדון עם הבאתו של אנתוני דייויס לא תספיק גם העונה – לברון חשב אחרת ומאז הלייקרס ניצחו שבע פעמים ברציפות ומחזיקים במאזן הטוב בליגה (1:7).

 

הלילה (בין שישי לשבת) זה הסתיים עם 80:95 על מיאמי, אחת מהפתעות העונה שפשוט לא הצליחה לפגוע בשום דבר ברבע האחרון וקלעה ארבע נקודות בשמונה הדקות האחרונות של המשחק.

 

לברון ג'יימס (צילום: רויטרס)
"יש לי עוד 45 שנים לא לשחק כדורסל". לברון ג'יימס(צילום: רויטרס)

 

ג'יימס שיחק עד כה בכל המשחקים והלילה רשם 36 דקות (הכי הרבה בלייקרס) בהן קלע 25 נקודות והוסיף גם שישה אסיסטים. בעונה שעברה הוא סבל מפציעה שגרמה לו להחמיץ מעל 20 משחקים – הזמן הרצוף הכי ארוך שהוא נעדר מהמגרשים לאורך הקריירה שלו.

 

"אם אני לא פצוע, אני אשחק", אמר הסופרסטאר בסיום המשחק והתייחס לסוגיה הבוערת בליגה נכון לעכשיו, חלוקת העומסים. "זה תמיד היה המוטו שלי".

 

לאחרונה כוכב הקליפרס קוואי לנארד ישב בחוץ בשני משחקים באותו שבוע ששודרו ברשתות הטלוויזיה הארציות וקיבל לא מעט ביקורת על כך. "לברון בריא, לברון ישחק. זה כל מה שאני מוכן לדבר עליו", אמר ג'יימס. "אני לא רוצה לדבר על אף אחד חוץ ממני. משחקים בשבוע הבא יום אחרי יום? אני אהיה מוכן. מה זאת אומרת איך אני הולך להתמודד עם זה?"

 

עוד הוסיף הפורוורד: "דברו עם המאמנים שלי. אתם יודעים כמה פעמים אני וטיירון לו התווכחנו על זה בקליבלנד כשהוא רצה שאני אשב בצד ואנוח ואני רציתי לשחק. אני בריא, אני אשחק. יש לי עוד משהו כמו 45 שנה לא לשחק כדורסל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים