"רק רוצה לשיר": מאור אדרי על פוליטיקה, האהבה לבמה - והחרדות

אחד הזמרים העסוקים בארץ נקלע השבוע לעין הסערה כשביטל את השתתפותו בעצרת לזכר רבין. הוא מעיד על עצמו שהוא לא אדם פוליטי, אבל הרזומה שלו מעיד אחרת. "אני אמן של כולם"

זמן צפייה: 13:46

הזמר מאור אדרי ביטל בשבוע שעבר את השתתפותו בעצרת לזכר יצחק רבין ועורר סערה רבה. במערכת הבחירות האחרונה הוא השתתף בקמפיין הליכוד, ובעבר השתתף גם בעצרת התמיכה באלאור אזריה, אבל אדרי מתעקש - "אני לא בענייני פוליטיקה". הקריירה של אדרי התחילה בסרטון שלו שר, שצולם בכלל בחופשה, עלה ליוטיוב והפך ללהיט ענק. משם הדברים החלו להתגלגל. מגיש הרדיו, אליקו, זיהה את הפוטנציאל ולקח אותו כמעין פרויקט אישי.

אדרי העסוק מאוד הסכים להופיע בעצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין, אבל ברגע האחרון ביטל. למרות זאת, הוא אומר, "אני רק רוצה לשיר". "אני לא פוליטיקאי. אני איכשהו נקלעתי לשם. אני לא באמת מבין גדול בפוליטיקה. אני די בור בעניין הזה", סיפר אדרי. "כשהבנתי שנכנסים פה עניינים אמרתי, זה לא בשבילי. זה לא המקום שלי". הלחצים, בין היתר, בעקבות הפוסט שהעלה הצל נגד השתתפותו בעצרת, גרמו לו בטל את הופעתו והוא מבקש להדגיש שזה לא היה תעלול יחצ"ני כדי לקבל כותרות: "שלחו לי תמונות עכשיו של מה שהיה וראיתי את כל מה שהלך שם. אמרתי ברוך השם שלא הלכתי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

פרשת חפץ: האישה שהובאה לעדות מתכננת לתבוע את אוחנה והמדינה

נשים שעוסקות בזנות מוחות על החוקים נגדן: "אל תחליטו עבורי"

נתניהו שוחח עם דרעי ונתן לו אישור לקדם יוזמת הבחירה הישירה

מאור אדרי
מאור אדרי | צילום: חדשות 13

אך על אף שהוא חוזר ואומר שהוא לא איש פוליטי, הרזומה שלו מספר אחרת. במערכת הבחירות האחרונה הוא השתתף במסע הבחירות של הליכוד. בין המילים ששר מאור נכתב "והשמאל יצא לקלפי אבל אנחנו חזקים". אך אדרי מתעקש, "רק אמן מבצע. לא אני כתבתי. כשראש הממשלה מתקשר אליך וקורא לך להגיע, לשיר, אי אפשר להגיד לא". בעצרת התמיכה באלאור אזריה, בעוד אייל גולן ודוד ד'אור ביטלו את השתתפותם כיוון שחששו מאירוע פוליטי, אדרי הופיע: "הופעתי כי הוא חייל ששומר על המדינה, והרגשתי שצריך לכבד את חיילי צה"ל ולעמוד שם בשבילם". על השיר של מצעד הגאווה שאדרי שר, הוא סיפר כי "אני אמן של כולם. זה לא צבע, גזע, מין. של כולם לגמרי ואני יכול להגיד לך שעוד הרבה לפני שיתוף הפעולה הזה במצעד הגאווה, הופעתי המון אצל הקהילה הגאה".

אדרי סיפר כי בצל ההצלחה יש גם רגעים פחות זוהרים, והוא התמודד עם חרדות שאף גרמו לו לרדת מהבמה באמצע הופעה: "הייתה לי תקופה שלא יכולתי להופיע. אני אפילו ירדתי באמצע הופעה. לא יכולתי להמשיך. התחלתי להזיע ונכנסתי ללחץ. פה גיליתי את החרדות. אבל בסדר, התגברתי על זה. זה מאחוריי. לפעמים זה ככה חוזר בקטנה, אבל אני למדתי לחיות עם זה. זה אף פעם לא ממש עובר. ברגעים האלה או במצבים האלה החברים והמשפחה הם האנשים שנותנים לך את הכוח באמת להמשיך".