שתף קטע נבחר

רוני לוי: "ניצחון בחיפה ייתן לנו המון אנרגיה וביטחון"

מאמן בית"ר ירושלים, שקיבל אור ירוק ממשה חוגג לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות, אמר לקראת המשחק מול האקסית: "הם קבוצה גדולה, יש לנו כבוד רב אליהם". טל בן חיים נפצע באימון

הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, נתן אור ירוק לצוות המקצועי לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות הקרוב. אחרי השחרור של ז'ורז'יניו, לקבוצה יש אפשרות להחתים זר נוסף ומחפשת חיזוק. עד כה הוצע לה וויליאם אגדה, עליו הוחלט לוותר.

 

 

במקביל, במועדון עוקבים אחרי העונה הטובה של שחקן הנוער עוזיאל פרדו השייך לבית"ר וכבש שישה שערים עד כה בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית.

 

 

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים(צילום: עוז מועלם)

 

הבלם טל בן חיים נטש את האימון. אור זהבי אמור היה בכל מקרה לפתוח בהרכב במשחק הקרוב מול מכבי חיפה ביום א' (20:15). נראה כי לפרדי פלומן סיכוי גבוה יותר להיכלל בהרכב מאשר

לשלום אדרי, למרות שהאחרון כבש שער ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא בשבת האחרונה לאחר שעלה כמחליף.  גדי קינדה ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

 

רוני לוי אמר לקראת המפגש עם האקסית: "צריך לקחת כל משחק במלוא הרצינות, לא משנה אם זה נגד יריבה מהצמרת או מהתחתית. כמובן שיש משחקים שנראים יותר חשובים בעיני התקשורת והקהל מבחינת עניין, אבל מבחינתנו המשחק הוא חשוב ואנחנו רוצים לנצח בו. כשמנצחים ומשחקים היטב מייצרים ציפיות והן עולות באופן טבעי. אז בוא נמשיך לנצח ואז הדברים יבואו מאליהם. גם כשזכיתי באליפות שיחקנו היטב קודם כל ואז הדברים דיברו בעד עצמם. רואים היכן נמצאת בית"ר ירושלים בטבלה וזה מה שחשוב".

 

רוני לוי  (צילום: עוז מועלם)
"שלושה בלמים? עוד רעיון עבור בית"ר". רוני לוי (צילום: עוז מועלם)

 

לוי התייחס למערך שלושת הבלמים: "אנחנו רוצים לתרגל עוד אפשרות. בדרך כלל אנחנו משחקים באותו סגנון, אבל לתת לקבוצה עוד רעיון זה טוב”.

  

על הירוקים אמר לוי: "יש לנו כבוד רב למכבי חיפה. היא קבוצה גדולה. הם צברו המון נקודות ויחס השערים שלהם נהדר. הם כבשו המון שערים ומגיעות להם כל המחמאות. אנחנו בשלב מוקדם יחסית. ניצחון חוץ מולם ייתן לנו המון אנרגיה וביטחון לעתיד, וכמובן ששלוש נקודות יעזרו לנו להתקדם, אבל יש עוד המון זמן להשיג נקודות".

 

דייגו ורדאסקה אמר: "אמרו לנו שזה משחק גדול. אנחנו רוצים לנצח כמו בכל משחק ותהיה אווירה טובה. חשוב מאוד לא לספוג שערים ואנחנו עובדים על מה שצריך לשפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים