רוע צרוף

ה'קנאי', ניפץ ליהודי מבוגר את הסלולרי

לאחר שבעל חנות נתקל באברך 'קנאי' מכלה את זעמו על מכשיר הסלולרי, הוא שאל את האברך מדוע עשה זאת - הוא קיבל תשובה שהרתיחה אותו עוד יותר מניפוץ המכשיר (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

משה, בעל חנות באזור התעשייה בגבעת שאול, הבחין באברך קנאי שהחליט לנפץ מכשיר סלולרי על הגדר ברחוב כנפי נשרים בירושלים, לאחר שהסביר לו את הסיבה למעשיו - משה רתח עוד יותר.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מתאר משה מה בדיוק קרה: "עברתי הערב ברחוב כנפי נשרים, והנה אני רואה בתחנה שמול בית התאומים יורד אברך קנאי מהאוטובוס ומנפץ פלאפון בחמת זעם על הגדר שהייתה שם".

"כאשר הוא הבחין שאני מסתכל", הוא ניסה להסביר את מעשו, וכך הוא אמר לי: "מצאתי את המכשיר הטמא הזה באוטובוס, ומכיוון שהרבנים אמרו לא לעשות 'השבת אבידה' על סמארטפון החלטתי לשבור בחמת זעם את המכשיר".

'בית התאומים', ברחוב כנפי נשרים. (גוגל מפות)

משה שהיה המום, שאל את אותו אברך, "יש לך מושג איזה נזק גרמת לבן אדם, אולי הפרנסה שלו שם, אולי במקרה יש לו שם דברים חשובים שלא יהיה ניתן לשחזר אותם, מי התיר לך?, לפחות תודיע לו, כמו שאתם בטח מבינים לא היה עם מי לדבר".

"לאחר שהוא הלך", ממשיך משה לספר, "הלכתי לבדוק האם יהיה אפשר לאתר את בעל הנייד - המכשיר היה בתוך נרתיק והיו בו כמה כרטיסי ביקור, ופתקים של שמות של חולים להתפלל עליהם וגם כרטיס נסיעה של אזרח ותיק, לא היה שום פרט מזהה שיכולתי להגיע למאבד לפחות להודיע לו מה קרה", מסיים משה בצער.

אילוסטרציה (Uri Lenz/Flash90)

"לפי מה שאני מתאר לעצמי ככל הנראה מדובר ביהודי, חסיד חב"ד מבוגר". לסיום הוא אומר באירוניה, "אם אתם מכירים מישהו שאיבד מכשיר לפחות תודיעו לו מה עלה בגורלו...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר