י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זה לא חלום

הח"כים הערבים מברכים את הח"כ מש"ס; בן גביר תוקף

איימן עודה ויוסף גב'ארין מהרשימה הערבית ברכו על ההצעה של ח"כ ארבל מש"ס למנות את ג'בארין לשר המשפטים • המטה החרדי בליכוד ובן גביר תקפו

הח"כים הערבים מברכים את הח"כ מש"ס; בן גביר תוקף
משה ארבל צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בתגובה על דברי ח"כ ארבל מש"ס שהצביע על יוסף ג׳בארין מהרשימה הערבית "כמומחה למשפט חוקתי בינלאומי שיכול לכהן כשר משפטים". ברך יו"ר הרשימה הערבית איימן עודה את הצעת ארבל, ג'בארין אהב את הרעיון ואמר, "אשמח להיות שר משפטים – בממשלה שתקיים את עקרונות המשפט הבינלאומי במלואם, ממשלת שלום ושוויון. ולא, זה לא חלום".

תגובת המטה החרדי בליכוד: "מה הלאה? אחרי שש"ס הציעה שר משפטים מהרשימה המשותפת, אולי תציע גם את אחמד טיבי כשר ביטחון? איימן עודה לראשות הממשלה? ואת זועבי לנשיאות? סיעת ש"ס תתביישי לך! זו לא יריקה לפרצוף של המצביעים, זו ירייה לכיוונם".
מלשכתו של ארבל נמסר כי "כשנשאל בראיון בגלי צה״ל אם הוא מפחד משר ערבי בממשלה תשובתו היתה שיוסף ג׳בארין כמומחה למשפט חוקתי בינלאומי יכול לכהן כשר משפטים אלא שדווקא הוא זה שלא יסכים ככל הנראה".

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר תקף בטוויטר את ח"כ ארבל: "חשבתי שזו בדיחה. עכשיו אני מבין שהבדיחה על חשבון מדינת ישראל. דברים מבישים של ח"כ ארבל וחבל. הוא דווקא התחיל טוב".

משה ארבל הרשימה הערבית המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד