"שמח פה": ההתגייסות הנרחבת למען יום ההולדת של בני 7 שהתייתמו

דור ואדל גדלים עם אביהם, שנקלע למצוקה כלכלית לאחר מות האם. בסוכות הם חגגו יום הולדת, אך גשם שוטף הרס את התוכניות לחגיגה - ובזכות הירתמות המונית אורגן עבורם אירוע חגיגי ורב משתתפים

זמן צפייה: 03:32

דור ואדל, תאומים בני שבע מבת ים, התייתמו מאימם כשהיו בני חודשיים וחצי - ומאז הם גדלים עם אביהם, שנקלע למצב כלכלי קשה בעקבות המשבר המשפחתי.

"אני ואשתי עברנו טיפולים והיא לא ויתרה, 15 שנה בערך", סיפר האב, תומר עמית. "עשינו מסיבה ענקית כשהם נולדו, ואחרי חודשיים וחצי היא נפטרה". אחרי מותה של אשתו, כאמור, נקלע עמית למצוקה כלכלית, והיום הם מתגוררים בבית הסבתא. "ביום בהיר אחד הכול נעלם" סיפר. "איבדתי את העסק, את הבתים שלי – אין כלום היום. היום אני חי בשבילם".

עוד בחדשות 13:

שיחות מנכ"ל וואלה עם הזוג אלוביץ': כך פעלו עבור משפחת נתניהו

"סופר יין": הישראלים מהגליל שהפכו את המשקה למזון-על בריאותי

"מכירה סודית": איפה מוצאים את הסיילים ששוברים את השוק?

Zicxie
חגיגת יום ההולדת של דור ואדל

בחודש שעבר חגגו התאומים יום הולדת שבע, אך המסיבה החגיגית שתכנן עבורם האב לא התנהלה כצפוי. "עשינו להם יומולדת שבע בסוכות ובאותו יום ירד מבול. קניתי להם המון דברים, הזמנתי קייטרינג – וכל מה שהיה בסוכה הלך לפח".

אחרי החגיגה המאכזבת של יום הולדתם, עמית הסכים לקבל עזרה - ובעקבות פוסט שפרסם בפייסבוק ישראלים רבים החליטו לתרום למסיבת יום ההולדת של דור ואדל. בזכות ההתגייסות ההמונית, שכללה הפעלות לילדים, עוגות יום הולדת, כיבוד ומתנות - חגגו השניים במסיבה רבת משתתפים במגרש הכדורסל בעיר."באמת כיף כאן, הכול פה שמח", סיפרה אדל, ואביה סיכם: "כשהם שמחים – בשביל זה הכול".