שתף קטע נבחר

בשעה טובה: צמד למונס דאבור במדי סביליה

החלוץ הישראלי פתח בהרכב קבוצתו ב-2:5 מול דודלאנז' מלוקסמבורג, כבש את השער הראשון והרביעי ובישל שניים נוספים למוניר. סביליה העפילה ל-32 האחרונות. 1:2 דרמטי לסלטיק על לאציו, גם הסקוטים עלו. וייסמן ספג 3:0 מבשקאשהיר, נאתכו ופרטיזן ממנצ'סטר יונייטד

 

מונס דאבור (צילום: AFP)
סוף סוף. מונס דאבור חוגג עם החברים(צילום: AFP)

 

בשעה טובה. מונס דאבור סוף סוף כבש את שער הבכורה שלו בסביליה, למעשה הוא כבש שניים. החלוץ הישראלי פתח הערב (חמישי) בהרכב קבוצתו מול דודלאנז' מלוקסמבורג ועזר לה להביס את היריבה 2:5 קליל.

 

הראשון של דאבור הגיע בדקה ה-18. החלוץ קיבל כדור מרוני לופס מול שער ריק והוציא את כל התיסכול שלו כשהפציץ משני מטר לרשת. הישראלי בישל את השני וסידר למוניר (27) דחיקה מקרוב. אותו מוניר השלים צמד בדקה ה-33. גם דאבור השלים צמד שלוש דקות מאוחר יותר, אחרי שיתוף פעולה נהדר עם נוליטו. דאבור בישל למוניר (67), שהשלים שלושער. דניאל סינאני (67 ו-80) רק צימק.

 

מונס דאבור (צילום: AFP)
הוציא את כל העצבים על הכדור בשער הראשון(צילום: AFP)

הודות לניצחון הזה סביליה העפילה ל-32

הגדולות של הליגה האירופית עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה מחזורים.

 

זו בסך הכל הפעם השנייה מאז שהגיע בקיץ שדאבור פותח בהרכב סביליה. הפעם הראשונה הייתה גם היא מול דודלאנז' במחזור הקודם, אז הקבוצה הספרדית הביסה 0:4 את יריבתה, אך דאבור לא כבש או בישל. הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין.

 

באיטליה, סלטיק רשמה 1:2 דרמטי על לאציו וגם היא תהיה ב-32 האחרונות של המפעל. צ'ירו אימובילה כבש ראשון והעלה את המארחת ליתרון מוקדם כבר בדקה השביעית. ג'יימס פורסט (38) השווה ועמוק בתוך תוספת הזמן אוליבייה אנצ'אם כבש ונתן לסקוטים את הניצחון היקר. חאתם אל-חמיד פתח בהרכב סלטיק, נפצע והוחלף בדקה ה-83, ניר ביטון נכנס במקומו.

 

וייסמן עולה לנגיחה (צילום: רויטרס)
וייסמן עולה לנגיחה(צילום: רויטרס)

שון וייסמן וקבוצתו וולפסברגר הובסו 3:0 בבית מול בשקאשהיר. עד הדקה ה-73 התוצאה הייתה 0:0, אבל אז נמניה רניץ' הורחק בצהוב שני אחרי שגרם לפנדל. אדין ויסקה עשה מזה את ה-0:1, וצמד של אנזו קריבלי השלים את תוצאת המשחק. וייסמן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-77 בעקבות תלונות לשופט.

 

ביבראס נאתכו וביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד קיוו לנצל את העונה החלשה של מנצ'סטר יונייטד עד כה, אבל ספגו תבוסה בתוצאה זהה באולד טראפורד. מייסון גרינווד (22), אנתוני מרסיאל (33) ומרקוס רשפורד (49) קבעו את תוצאת המשחק, נאתכו שיחק 60 דקות וספג צהוב בדקה ה-32.

 

נאתכו שומר על רשפורד (צילום: AFP)
נאתכו שומר על רשפורד(צילום: AFP)


פורסם לראשונה 07/11/2019 20:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים