שתף קטע נבחר

בספרד קוטלים את ברצלונה: "קבוצה אבודה"

התקשורת במדינה חותכת את ואלוורדה ושחקניו אחרי ה-0:0 הביתי מול סלביה פראג: "עצובה וחסרת יכולת"

נכון, ברצלונה נמצאת במקום הראשון בליגה הספרדית וגם בבית שלה בצ'מפיונס ליג, אבל החבורה של ארנסטו ואלוורדה משחקת כדורגל רע, בטח בשני משחקיה האחרונים. אחרי ה-3:1 ללבאנטה בליגה, הקטלאנים רשמו אמש (שלישי) 0:0 ביתי נגד סלביה פראג בליגת האלופות.

 

התקשורת הספרדית, שכבר תקופה ארוכה רומזת שזמנו של ואלוורדה במועדון מתקצר מיום ליום, או יותר נכון ממשחק למשחק, לא נשארה אדישה הבוקר.

 

לאו מסי מאוכזב (צילום: רויטרס)
מסי. מצב קשה(צילום: רויטרס)

 

"בארסה אבודה", הייתה הכותרת הראשית במארקה. "הקבוצה לא מצליחה לצאת מהבוץ", נכתב באחד מטורי הדעה בעיתון. בספורט הקטלאני הוסיפו: "ברצלונה עצובה וחסרת יכולת".

 

לואיס מסקארו, אחד הפרשנים של העיתון, הוסיף: "ברצלונה כבר הרבה זמן משחקת עבור התוצאה, והיא שכחה מהסגנון. הדרך בה מושגים הניצחונות כבר לא מעניינת. לוואלוורדה אין פתרונות. התקווה היחידה היא שמסי יציל את הקבוצה בכל פעם, וזה פשוט לא הגיוני".

 

ארנסטו ואלוורדה מאוכזב (צילום: AP)
ואלוורדה. על הגריל(צילום: AP)

 

מי שניסה להרגיע את העניינים היה ג'רארד פיקה: "ביכולת הזאת קשה לדעת אם נוכל לזכות בליגת האלופות. אנחנו צריכים למצוא פתרונות לצאת מהמצב הזה הכי מהר שאפשר. אנחנו חייבים להיות רגועים יותר".

 

עוד הוסיף פיקה: "אנחנו לא משחקים כפי שאנחנו רוצים, אבל בליגה וגם בצ'מפיונס אנחנו במצב טוב. התוצאות לא רעות, למרות שהן יכלו להיות טובות יותר. היו לנו תקופות דומות בעבר, למשל כשלואיס אנריקה אימן אותנו, אבל ידענו לצאת מהן ולזכות בתארים". קלמנט לנגלה הוסיף: "אלה זמנים קשים. אנחנו מנסים לעשות את המקסימום אבל לפעמים זה לא מצליח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים