הכפייה החילונית

ישי לפידות זעק: "איך יש לכם אומץ?!" • צפו

ישי לפידות יצא הערב במתקפה חריפה, בעקבות הרדיפה נגד הציבור החרדי וקיום הופעות בהפרדה, ותהה בהופעה באילת: "איך יש לכם אומץ להחליט מה טוב ומה נכון לנו?" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הזמר והיוצר ישי לפידות יצא הערב (שלישי) במתקפה חריפה, בעקבות הרדיפה נגד הציבור החרדי לאסור קיום הופעות בהפרדה, תוך שמירה על כללי ההלכה והמצוות.

הרקע לדברים הוא הרדיפה נגד האירוע בהפרדה בעפולה ובמקומות נוספים, לצד החלטת הרב אלימלך פירר לבטל אירוע התרמה בעקבות סערה תקשורתית-חילונית, נגד "הדרת נשים", כביכול, מלשיר באירוע.

במופע שערך הערב במלון 'קלאב הוטל' באילת, אמר לפידות: "זה הזוי שאדם שומר תורה ומצוות, לא יכול להיכנס לכל מופע ישראלי בגלל אי הקפדה על ענייני הלכה. בכל הארץ כולה יש אולי עשרה אחוז אירועים שמתאימים לבני ציבור הדתי והחרדי".

לפידות הרים את הקול וזעק: "איך יש לכם אומץ, למען השם, לשלוח יד ולנגוע בערוגה הקטנה של הציבור החרדי, ולהחליט מה טוב ומה נכון לנו?".

מוקדם יותר היום השתתף לפידות בפאנל שעסק בנושא הפרדה מגדרית (הפליה או התחשבות) בכנס הליגה נגד השמצה, שם אמרה ‏ח''כ מרב מיכאלי: "אילו הייתה כפייה חילונית אז היו אוסרים על בתי כנסת שמפרידים בין נשים לגברים. אין בישראל כפייה חילונית...". בתגובה, העיר לפידות: "בסוף נגיע גם לשם...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר