שתף קטע נבחר

ניר קלינגר מונה למאמן הפועל ת"א

פרסום ראשון: אקס בית"ר ירושלים ומכבי ת"א נפגש עם האחים ניסנוב בביתו של המנהל המקצועי החדש משה סיני והתפשר על שכר של 30 אלף שקל לחודש. חתם לעונה וחצי ויעביר ברביעי את אימון הבכורה

ניר קלינגר חתם רשמית כמאמן הפועל תל אביב ויהיה זה שיחליף את ניסו אביטן שפוטר . מאמנה של בית"ר ירושלים בעונה שעברה נפגש הערב (שלישי) עם האחים שרון ואיציק ניסנוב ושני הצדדים הגיעו לסיכום על חוזה לעונה וחצי.

 

משה סיני, שסיכם לפני כן עם ראשי הפועל תל אביב על מינויו למנהל מקצועי, היה זה שתיווך בין הצדדים והפגישה בין קלינגר לבעלים נערכה בביתו של שחקן העבר. גם שחקנים בכירים בקבוצה עודכנו לגבי הכוונה למנות את קלינגר למאמן.

 

ניר קלינגר (צילום: אורן אהרוני)
בדרך לאדומים. ניר קלינגר(צילום: אורן אהרוני)

 

שרון ואיציק ניסנוב (צילום: ראובן שוורץ)
הפור נפל? שרון ואיציק ניסנוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

קלינגר הסכים להתפשר על שכר נמוך מזה אותו הרוויח בבית"ר ירושלים - כ-30 אלף שקל לחודש. לקבוצה הוצעו גם מסאי דגו (ששוחח עם הניסנובים לפני הפגישה עם קלינגר), שרון מימר, אלי כהן (השריף) ושייע פייגנבוים, אבל הפור נפל: קלינגר יהיה שזה שיחליף את אביטן ויעביר את האימון הראשון שלו אצל האדומים מחר.

 

אליפות עם מכבי ת"א, חגג גם בהפועל חיפה

קלינגר סיים את עבודתו בבית"ר ירושלים בסוף העונה שעברה אחרי שהקבוצה הודיעה לו כי הוא משוחרר. את העונה הקודמת החל בהפועל חיפה אך עזב אותה באוקטובר ומונה כמאמן בית"ר שלושה

ימים אחרי. בחודש מרץ האחרון חש ברע ועבר צינתור בליבו, עוזרו ניסן יחזקאל החליף אותו לארבעה משחקים.

 

הוא זכה בשלושה תארים גדולים כמאמן: עם הפועל חיפה הוא זכה בגביע המדינה בעונת 2017/18 וכמובן באליפות עם מכבי תל אביב ב-2002/03. שנתיים מאוחר יותר לקח גם גביע עם הצהובים.

 

ניר קלינגר וניסו קפילוטו מאושרים (צילום: עוז מועלם)
זכה בגביע עם הפועל חיפה. קלינגר(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
ניר קלינגר
צילום: אפי שריר
מומלצים