במהלך ניחום אבלים

אהוד אולמרט בבני ברק: "מה יש לש"ס מביבי וסמוטריץ'?"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיע לבני ברק לנחם את מקורבו מאיר רבין, ושוחח עם חבר המועצת הגר"ד יוסף בין היתר על הפלונטר הפוליטי כשהוא מנסה לשכנע בעד בני גנץ (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אהוד אולמרט במהלך הניחום בבני ברק (צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הגיע הערב (שלישי) לבני ברק לניחום אבלים אצל ידידו מאיר רבין, הזכור כ'מאכער' מפרשת הולילנד, ואחיו עו"ד אלישיב רבין, שכיהן בעבר כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת, היושבים שבעה על פטירת אביהם רבה של הקהילה הבוכרי הגאון רבי פנחס הכהן רבין זצ"ל.

באותו זמן, שהה במקום חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, בעל 'הלכה ברורה' וראש ביהמ"ד 'יחוה דעת', והנגיד אייל משיח, ובמקום התפתחה שיחה על פועלו של אהוד אולמרט כראש ממשלה.

אולמרט, שהגיע לעיר התורה והחסידות כשכיפה לראשו ומלווה במאבטח, הצליח לעורר עניין רב בקרב הסקרנים הרבים שהתגודדו סביב בית האבלים.

במהלך ניחום האבלים, התעורר במקום שיח פוליטי בין אולמרט, מאיר ואלישיב ורבין, והגר"ד יוסף, כאשר השיחה עסקה בעיקר בנושא הפלונטר הפוליטי בהקמת ממשלה חדשה והחשש מבחירות שלישיות, זאת בניסיון לשכנע את ש"ס להצטרף ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בהקמת ממשלה.

אולמרט בשיחה עם הגר"ד יוסף

אחד הנוכחים במפגש סיפר ל'כיכר השבת' כי "אהוד אולמרט אמר לרבין ולגאון רבי דוד יוסף, שינסו להשפיע על גורמים בש"ס שיעבירו את התמיכה מבנימין נתניהו לבני גנץ ויקימו ממשלה לטובת עם ישראל".

לפי הנוכחים במקום, אולמרט הטיח בפניהם: "מה יש לש"ס מביבי וסמוטריץ'? שיעזבו אותם, אין להם מה לחפש איתם כבר".

בהמשך דבריו אמר אולמרט שאין לחרדים מה לחשוש מלשבת בממשלה עם יאיר לפיד ואמר: "גם האבא טומי לפיד ז"ל לא באמת היה נגד החרדים, הוא רק היה מדבר ומדבר, כך גם הבן יאיר לא באמת שונא את החרדים"., כאשר הוא מרחיב על פועלו למען החרדים בזמן שכיהן כראש ממשלה.

במהלך השיחה ביניהם, אמר הגר"ד יוסף לאולמרט: "בבחירות האחרונות ראינו מאבקים ומלחמות על ענייני דת ומדינה, בזמנך זה לא היה".

אולמרט השיב: "בוודאי שלא, אני העברתי את 'חוק משולם נהרי' - לא נתתי לו לדבר בממשלה רק אני דיברתי שלא יחשבו שנכנעתי לחרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר