Skip to content

הדור החדש של המיצובישי ASX בישראל, המחיר החל מ 136 אלף שח

מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט כולל בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות גבוהים וכן 7 כריות אוויר ובנוסף מערכת מולטימדיה חדשנית עם ממשק קולי בעברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיצובישי, מסתבר הייתה בין הראשונים לזהות את המגמה בשוק הרכב – הצרכן רוצה SUV  ומזה זמן סומן הסגמנט הזה כאסטרטגי וגם התוצאות לא אחרו לבוא, מכירות מצובישי בשוק העולמי צמחו בשנת 2018 בעוד שהשוק כולו הצטמק ב 3%, גם בארץ השיגו כלמוביל תוצאות נאות – גידול של 30% במכירות מיצובישי בשנת 2018 ואת השנה הנוכחית יסיימו עם גידול בשיעור של 13%.  הדור הקודם של ה ASX  זכה להצלחה בארץ ומכר כ 6000 רכבים מאז השקתו והביקוש לדברי אנשי כלמוביל עלה על ההיצע.  כעת משיקה כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, את הדור החדש של ה-ASX,עם בשורות חדשות במערכות המנוע, העיצוב, הטכנולוגיה וחוויית הנהיגה.

הדור החדש של ה ASX (צילום:דן בר-דוב)

ASX החדש שמוצע לראשונה לשוק האירופאי עם מנוע בנזין 2.0 ליטר בהספק של 150 כ"ס ו-19.9 קג"מ ב- 4200 סל"ד שמתאים לתקינה החדשה Euro 6d בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה המאפשרת העברת כוח יעילה בתוספת מערכת עצור וסע. כל אלה מייצרים נסיעה חלקה ושקטה עם שיפור של למעלה מ 10% בצריכת הדלק על פי נתוני יצרן ושיפור בפליטת מזהמים. צריכת הדלק על פי נתוני היצרן היא 14.7 ק"מ/ל' בנסיעה משולבת.

עיצוב עדכני ומראה קשוח (צילום:דן בר-דוב)

ה- ASX החדש מציג מראה קשוח ואגרסיבי, בהתאם לקו העיצובי החדשני של מיצובישי. הדגם החדש מגיע עם מסך מולטימדיה CONNECTED CAR בגודל 8 אינץ' בגרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY-ממשק זיהוי קולי עם מגוון פקודות קוליות, תאורת דרך LED מלאה מלפנים ומאחור, חישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש כבר מדגם הבסיס.

ASX מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים ו-7 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע ליד הנהג. רמת גימור Premium  מגיעה בנוסף עם רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת BSW כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה.

פנסי לד גם מאחור (צילום:דן בר-דוב)

דגם הבסיס ה-  Intense כולל אבזור עשיר: חישוקי סגסוגת 18 אינץ', מסילות גג, חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, תאורת דרך LED מלאה קדימה ואחורה, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים, בקרת שיוט הנשלטת מגלגל ההגה, מנופי העברת הילוכים הנשלטים מגלגל ההגה, דיבורית Bluetooth הנשלטת מגלגל ההגה, מראה פנימית אלקטרו כרומטית, 6 רמקולים ומערכת המולטימדיה "Connected Car 8. מחיר 135,900 ₪.

איבזור דגם הביניים ה- Instyle יכלול בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח (KOS), מראות צד מתקפלות חשמלית ומשולבות איתות  ועיטורים בשילוב כרום על הכנפיים הקדמיות. מחירו 138,900 ₪.

רמת הגימור הבכירה ה- Premium  תכלול בנוסף: רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה, גג שמש פנורמי, תאורת LED פנימית, מושבי Grand Lux עם ריפוד דמוי עור שחור בשילוב בד, חימום למושבים הקדמיים ודיפוני דלתות דמוי עור שחור. והמחיר 147,900 ₪. לכל הדגמים תוענק אחריות של 3 שנים עד 100,000 ק"מ.

מערכת מולטימדיה עם ממשק דובר עברית (צילום:באדיבות היצרן)

מערכת המולטימדיה  Connected Carמשלבת מערכת חדשה בדור 4 וכוללת מסך "8 גדול עם גרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY  ממשק זיהוי קולי הכולל מגוון פקודות קוליות . המערכת מאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים. מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים.

אורך של ה ASX- 4,365 מ"מ, רוחב של 1,810 מ"מ, גובה של 1,640 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,670 מ"מ (זהה לזה של האאוטלנדר) ומרווח גחון של 190 מ"מ . נפח תא המטען גדל ל – 393 ליטר  ומיכל דלק של 63 ליטר. בדגם אפשרות להתקנת וו גרירה.

המחיר החל מ 136 אלף שח (צילום:דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן