שתף קטע נבחר

אזלו הכרטיסים למשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי

תוך שעות בודדות כל הכרטיסים למשחק באצטדיון בלומפילד נמכרו. כ-40 אלף איש המתינו בשלב מסוים

זהו זה, כל הכרטיסים למשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי ב-18 בנובמבר נמכרו. תוך שעות בודדות ואחרי לחץ רב על משרד הכרטיסים "לאן" אזלו כל הכרטיסים שהוצעו למשחק ההכנה המסקרן שייערך באצטדיון בלומפילד. כ-40 אלף איש המתינו לרכישה בשלב מסוים.

 

משרד הכרטיסים "לאן" הודיע כי מדובר בשבירת שיא ובמכירת הכרטיסים המהירה ביותר אי-פעם לאצטדיון שלם בישראל. בעלים ומנכ"ל קבוצת קומטק, דניאל בנעים, ואיש העסקים והפילנתרופ הקנדי-ישראלי סילבן אדמס שעומדים מאחורי המשחק, הביעו סיפוק רב ממכירת הכרטיסים המהירה ומהעניין הרב שהמשחק מעורר בישראל: "נמשיך להביא עוד אירועים רבים לישראל ונשים את מדינתנו היפה על מפת הספורט העולמית". 

 

מסי חוגג (צילום: רויטרס)
לאו מסי (צילום: רויטרס)

 

המחיר הזול ביותר כדי לראות את לאו מסי בפעולה עמד על 195 שקל למבוגר ו-85 לילד. שאר הכרטיסים בקטגוריות השונות נעו בין 280 ל-830 שקלים. כל רוכש יכול היה לקנות עד ארבעה כרטיסים במטרה לנסות ולצמצם את נושא הספסרות.

 

עבור מי שלא יצליח לרכוש כרטיס, "קבוצת קומטק" נערכת בימים אלו לשידור חי של המשחק בישראל ולעוד מיליוני צופים בעשרות מדינות ברחבי העולם. כמו כן, הצוות המקצועי של נבחרת ארגנטינה נחת אתמול (שלישי) בישראל להכנות אחרונות למשחק.

 

הבוקר קיים הצוות הארגנטינאי סיור מקדים באצטדיון בלומפילד ובהמשך יעקוב מקרוב אחר כל המקומות והמתקנים בהם תשהה נבחרת ארגנטינה. המפגש יהיה המשחק האחרון של הנבחרות לפני קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022.

 

 


פורסם לראשונה 05/11/2019 19:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים