החופשה הסתיימה באלימות

'מרגיש שבור ומושפל'; עובדי הרכבת תועדו מכים חייל חרדי

חייל חרדי שיצא לחופשה - ללא מדי צה"ל, בשל החשש מהקיצוניים, הוכה בידי עובדי 'רכבת ישראל' • "אני מרגיש שבור ומושפל", אמר ל'כיכר השבת'• הרכבת: הנוסע תקף והכה את מנהל התחנה (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

חייל חרדי, המשרת בשירות קרבי בצה"ל, יצא אתמול (שני) מהבסיס לחופשה בת כמה שעות לצורך סידורים, אך סיים את החופשה לאחר שלטענתו חטף מכות מעובדי רכבת ישראל.

החייל החרדי, החושש כי גורמים קיצוניים המתגוררים בקרבת ביתו בשכונת מאה שערים יפגעו בו בשל שירותו הצבאי, קיבל פטור ממפקדיו כך שאינו מחויב לצאת לביתו כשהוא לבוש במדי צה"ל.

לדברי החייל, בשעות הצהריים הוא עלה לרכבת ישראל, בדרכו לביתו, כשהוא מסביר למבקר הרכבת כי הוא פטור מלשלם שכן הוא חייל בשירות, תוך שהוא מסביר מדוע אינו לובש מדים.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר החייל כי "כל הסבריו לא נענו, וכבר בדרך המבקר הודיע למספר סדרנים שימתינו לו בתחנת הירידה בירושלים".

ואכן, בתחנה בירושלים המתינו כששה סדרנים גברתניים, ולדברי החייל, הם לא שעו להסברו מדוע לא שילם, ולאחר דין ודברים קצר ביותר הכניסו אותו לחדר צדדי ושם הפליאו בו מכות קשות.

החייל מספר ל'כיכר השבת' כי הוא "מרגיש שבור ומושפל, אני לא מאמין שזו התמורה שאני מקבל מעובדי הציבור על תרומתי לצה"ל ולמדינת ישראל".

מ'רכבת ישראל' נמסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי "לצערנו הסרטון אינו מייצג את המקרה במלואו וערוך באופן מגמתי. צוות תחנות ירושלים נבון משרת מידי יום כ-15 אלף נוסעים בממוצע, ואלפים ממשרתי כוחות הבטחון. הנוסע הזדהה כחייל אך הגיע לתחנה ללא מדים ועם חוגר חסום.

"מנהלי התחנה פעלו בהתאם להנחיות וניסו לסייע לחייל ולברר איתו מדוע החוגר לא אפשר לו מעבר. במהלך הבירור תקף הנוסע את מנהל התחנה והכה אותו עד להגעת אנשי האבטחה שגם אותם תקף פיזית ומילולית, תוך שהוא מאיים עליהם. לנוסע הוזמנה משטרה והוא עוכב על ידה. הבוקר הוגשה נגד הנוסע תלונה במשטרה.

"אנחנו מגנים שימוש באלימות, אך צוות הביטחון בתחנה נאלץ להפעיל כוח על מנת לסיים את האירוע לפני שהסלים לפגיעה קשה יותר בעובדי התחנה ובכלל הנוסעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר