אתר למטייל משיק מנוע חיפוש טיסות חדש בשיתוף עם Smartair. באתר מציינים שהמנוע סורק את כל אפשרויות הטיסה מאלפי מקורות בזמן אמת כך שהוא יכול למצוא את הדילים הטובים ביותר באותו הרגע.

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

באתר טוענים שהיתרון שלהם הוא בכך שמדובר בחברה ישראלית שמבטיחה שירות לקוחות בעברית ועמידה בחוק הגנת הצרכן, מול הזמנה באתרים בינ"ל שלעיתים זולים בדולרים בודדים אך לא מספקים שירות לקוחות מספק ואינם מגינים על הלקוח במקרה של ביטול טיסה במסגרת חוקי הגנת הצרכן הישראלי.

המנוע עצמו פשוט וניתן לחפש בו יעדי טיסה על פי תאריך ספציפי בו אתם רוצים לטוס, לבחור חזרה מיעד אחר ולסנן תוצאות לטיסות ישירות בלבד. כמו כן, בתוצאות החיפוש ניתן לראות האם מגיעה לכם מזוודה וארוחה במחיר המוצג. יחד עם זאת, פונקציות כמו חיפוש גמיש, או חיפוש טיסות לכל יעד או בכל תאריך, לא קיימות בו.

לוח טיסות (צילום: Ekaterina Pokrovsky, shutterstock)
לוח טיסות | צילום: Ekaterina Pokrovsky, shutterstock

 במנוע הטיסות החדש מתחייבים לשלושה דברים:

1. למחיר הזול ביותר בישראל. במידה והלקוח מוצא את אותה טיסה (רגילה, סדירה או לואו-קוסט)  במחיר זול יותר או בתנאים טובים יותר באתר ישראלי אחר, אנחנו נשווה את המחיר בלי שאלות וטענות. האותיות הקטנות הן: שמדבר בטווח שעד 24 שעות מרגע הזמנת הטיסה וההתחייבות לא חלה על מבצעים ייחודיים.

2. 10 תשלומים ללא ריבית. מאפשר ללקוחות לפרוס את התשלומים על החופשה שלהם לאורך זמן. הטבה הניתנת באופן קבוע ולא במסגרת מבצעים קצרים לזמן מוגבל

3. "מטבעות למטייל" לכל דולר ששולם בהזמנת הטיסה – את המטבעות אפשר להמיר להטבות ומתנות שוות כמו קופונים לחנויות למטייל, דיוטי פרי או קפה ומאפה בשדה התעופה ומוצרים מהחנויות.

מבדיקה שעשינו, טיסה ישירה לפריז בתאריכים ה-21-25.11 עולה במנוע החיפוש החדש 262 דולר, בלי ארוחות ועם מזוודה נוספת רק בהלוך. באתר ישראלי מתחרה מצאנו באותם התאריכים טיסה ישירה לפריז ב-301 דולר.

טיסה ישירה ללונדון בתאריכים 1-5.12 עולה באתר למטייל 512 דולר עם ארוחות ובלי מזוודות בחברת אל על. באתר ישראלי מתחרה, טיסה לאותו היעד ובאותם התאריכים עלתה 543 עם חברת אל על, אך ניתן היה למצוא טיסות ישירות עם חברות לואו קוסט במחירים נמוכים הרבה יותר, שבאתר למטייל לא הציגו.

טיסה ישירה לניו יורק בתאריכים 2-11.1.20 עלתה באתר למטייל 1018 עם חברת אל על, כולל מזוודה וארחות. באתר יראלי מתחרה, טיסה ישירה לאותו היעד באותם התאריכים עלתה 1022.