הכירו תודה למרן

המצ'ינג של 'יחוה דעת': הצלחה מעבר ליעד!

קמפיין גיוס ההמונים של מוסדות 'יחוה דעת' בראשות חבר ה'מועצת' ובעל ההלכה ברורה הגר"ד יוסף הסתיים בהישג של שבירת היעד המתוכנן • כ-5000 איש התגייסו (חרדים, מקודם)

האברכים ומנהלי הקמפיין בסיום המוצלח (צילום: באדיבות המצלם)

בתום יממה וחצי של מתח, פרצו אמש (ב') עשרות אברכים ופעילים נרגשים בשירת שבח והודאה לבורא עולם בחפ"ק המיוחד, לאחר שהיעד שהוצב לגיוס הכספים במסגרת קמפיין המצ'ינג של 'יחוה דעת' הושג במלואו, כשעתיים לפני תום הזמן שהוקצב למגבית. בזמן שנותר, הספיקו הפעילים הנמרצים לסמן יעד נוסף של עוד מיליון שקל והם מקווים להשלים אותו במהלך היממה הקרובה.

ראש המוסדות, חבר מועצת חכמי התורה ובעל ה'הלכה ברורה', הגאון רבי דוד יוסף שליט"א, בירך את כל התורמים במשך שעה ארוכה באמצעות 'כוח הברכה' שקיבל מאביו מרן הגר"ע זצ"ל כדי להעניקו לתורמים ל'יחוה דעת'.

כזכור, קמפיין ההתרמה יצא לדרכו הציבורית בשבוע שעבר תחת הסלוגן 'בדרכו' באירוע ההילולא המרכזית למרן הגר"ע יוסף זצ"ל, במלאות 6 שנים להסתלקותו.

באירוע עצמו נשאו דברים נלהבים ראש המוסדות ובעל 'הלכה ברורה' הגר"ד יוסף וראש ישיבת 'אור החיים' הגר"ר אלבז, בנוסף, השר דרעי חרג ממנהגו ובמשך שעה ארוכה המריץ את המתרימים. דרעי עצמו קיבל יעד לגיוס כספים יחד עם בנו של הגר"ד, הרב עובדיה יוסף, בהיקף של חצי מיליון שקל.

היעד הכולל שהוצב לקמפיין שבוצע באמצעות חברת צ'רדי ונציגה אהליאב אבוטבול, היה ארבע מיליון שקל. במהלך השבוע האחרון התגייסו גדולי ראשי הישיבות והרבנים, ובהם הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, ראש מוסדות 'אור החיים' הגר"ר אלבז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגר"מ מאזוז, ראש כולל 'יביע אומר' הגאון רבי יגאל כהן ורבנים נוספים בקריאה של מצווה להיחלץ חושים ולתרום למען 'יחוה דעת'.

בנוסף, נחשפו לאורך הקמפיין קטעי תיעוד נדירים ממרן הגר"ע יוסף זצ"ל בהם הוא מספר על חשיבותו הרבה של 'יחוה דעת' בעיניו ובקשתו האישית לסייע למוסדות.

כאמור, הקמפיין עשה את שלו, כאשר מלבד אברכי ובוגרי 'יחוה דעת', ובהם רבנים ודיינים נודעים, שהתגייסו להצלחת המערכה, הצטרפו גם אישי ציבור רבים שלקחו על עצמם יעדים לגיוס תרומות.

את הקמפיין ניהל בהצלחה הרב צוריאל קריספל בוגר מוסדות יחוה דעת בעצמו, כשאליו נלווה האסטרטג אבי גרינצייג.

את הקמפיין הפרסומי ניהל הקמפיינר ארי גלהר, תוך התוויה של המסרים החדים, בניית הגריד והשפה העיצובית לאורך כל הקמפיין.

בנוסף, במהלך ימי ההתרמה נערכו ברדיו 'קול ברמה' משדרי תוכן מרתקים על פעילותם הענפה של מוסדות 'יחוה דעת' שזכו לפידבק נלהב.
לדף הקמפיין כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר