שתף קטע נבחר

זידאן נגד בייל: "הוא פוגע רק בעצמו"

הוולשי זומן לסגל נבחרתו, למרות שריאל טוענת שהוא פצוע ולא נכלל בסגל לגלאטסראיי (ד', 22:00). המאמן: "אין לי בעיה איתו, אנחנו אומרים בוקר טוב אחד לשני כל יום"

 

ריאל מדריד תארח מחר (רביעי, 22:00) את גלאטסראיי במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות ובמסיבת העיתונאים של הקבוצה עסקו דווקא בשחקן שלא נמצא בסגל - גארת' בייל. הוולשי, לטענת הבלאנקוס, לא כשיר, אך במפתיע (או שלא) זומן לסגל נבחרת וויילס לקראת משחקי מוקדמות היורו.

 

"אנחנו רוצים שהשחקן יהיה בסדר. הבעיה היא שהוא עדיין לא מוכן להתאמן כרגיל", סיפר מאמן ריאל, זינדין זידאן. "אז ארצו זימנה אותו, זה זכותם. המשחקים במוקדמות היורו נמצאים בלוח השנה של פיפ"א ואנחנו לא יכולים להגיד לא. השחקן רוצה להיות בכושר, איש אינו יכול לפקפק בכך. רק שהוא הראשון שהמצב הזה פוגע בו".

 

זינדין זידאן (צילום: AFP)
מה יהיה עם בייל? זידאן(צילום: AFP)

 

לשאלה אם אכן בייל פצוע, ענה זידאן: "אף אחד לא יכול להסתבך בדברים האלה. הייתי שמח שגארת' יהיה איתנו לדבר על זה, אבל הוא לא. אין לי שום ספק שהוא רוצה לשחק עבור ריאל מדריד".

 

ומה טיב היחסים של הצרפתי עם חניכו? "יש לי קשר טוב איתו. אנחנו אומרים בוקר טוב אחד לשני כל יום. אני אוהב את השחקנים שלי. איננו יכולים להיות באותה קירבה עם כולם, אך מעולם לא הייתה לי בעיה איתו. הוא שחקן טוב מאוד".

 

זידאן גם נשאל על הדיווחים האחרונים שקושרים את קיליאן אמבאפה עם ריאל מדריד. "הוא זה שיחליט על עתידו", אמר זיזו. "כרגע הוא שחקן פ.ס.ז' ובואו נראה מה יקרה בעתיד. הוא אמר שיום אחד החלום שלו יהיה לשחק בריאל". הקבוצה הספרדית מדורגת במקום השני בבית 1 בצ'מפיונס עם 4 נקודות מ-9 אפשריות, שתיים יותר מקלאב ברוז' ושלוש מגלאטסראיי. פ.ס.ז' מוליכה את הבית עם מאזן מושלם של 9 מ-9.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים