אונס בת ה-7: שוחררו שלושת החשודים שעוכבו לחקירה

שני הפועלים הפלסטינים שעובדים בסביבת בית הספר בבנימין שבו אירעה התקיפה, עוכבו לצורך השלמות חקירה. בנוסף להם, נלקח לחקירה נהג הסעות יהודי שמתגורר ביישוב. הם שוחררו ללא תנאים מגבילים

זמן צפייה: 00:25

אונס בת השבע: שלושת החשודים שעוכבו הבוקר (שלישי), שוחררו מתחנת המשטרה ללא תנאים מגבילים. הם נלקחו להשלמות חקירה במסגרת פרשת אונס הילדה בבית ספר בבנימין לפני כחצי שנה.

הבוקר עיכבה המשטרה שני פועלים פלסטינים שעובדים בסביבת בית הספר בבנימין שבו אירעה התקיפה, ונלקחו בעבר לחקירה. בנוסף להם, עוכב לחקירה נהג ההסעות היהודי של השניים, המתגורר ביישוב - כך פורסם לראשונה בחדשות 13.

עוד בחדשות 13:

אונס בת ה-7: שני פועלים פלס' ונהג הסעות ישראלי עוכבו לחקירה

אונס בת השבע: 4 חודשים לאחר ששוחרר – קטוסה קורא לסגירת התיק

מחמוד קטוסה
מחמוד קטוסה | צילום: חדשות 13

שני הפועלים, שעובדים כאמור בסביבת המוסד הלימודי, ונקראו להשלמות חקירה לאחר שעוכבו בעבר. נהג ההסעות היהודי, שעוכב ושוחרר גם כן, מתגורר ביישוב שבו אירע המקרה.

מחמוד קטוסה, שנעצר בחשד לאונס - ושוחרר לפני ארבעה חודשים בעקבות חשיפת מחדלי המשטרה בחדשות 13, עדיין מוגדר במסמכי המשטרה והפרקליטות כ"חשוד באונס". אמש קרא קטוסה למשטרה לסגור לאלתר את התיק נגדו: "הם צריכים שאני אשאר ככה? זה יותר קל להם? אבל לי קשה", סיפר.

מחמוד קטוסה
מחמוד קטוסה | צילום: החדשות 13

קטוסה אמר כי על אף שהמשטרה מיצתה כל כיוון חקירה גלוי והגיעה למבוי סתום, הסטטוס שלו נותר בעינו. "אנשים יודעים שאני חף מפשע, הם מאמינים לי, אבל אין לי דף מהמשטרה שמאשר זאת. הכאב נשאר בלב". מנגד, המשטרה מסרה כי למרות שלא ניתן להצביע בוודאות על האנס, היא עדיין פועלת במישור המודיעיני. עוד נמסר מהמשטרה כי הילדה חוותה אירוע מיני, אך לא חמור כפי שצוין בכתב האישום.

עו"ד טל גבאי, שמייצג את משפחת הילדה בת השבע, קרא אתמול לגורמים האמונים על חקירת הפרשה לדווח לציבור על מהלך החקירה: "לא יעלה על הדעת שתיק שזעזע מדינה שלמה יישאר לא מפוענח". גבאי התייחס גם למצבה הנפשי של הילדה: "שיקומה מתקדם עקב בצד אגודל, כולנו תקווה שהיא תוכל לשים את הפרשה מאחוריה ולפתוח דף חדש".