שתף קטע נבחר

חובר לשמיר: גלן רייס חתם בניו זילנד ברייקרס

האקס הפרובלמטי של הפועל חולון יחזור לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר שאמר: "היו לו מספר תקריות, אבל על פי ניסיוני הוא יכול להשפיע באופן חיובי". יחליף את סקוטי הופסון הפצוע

מאמן נין זילנד ברייקרס, דן שמיר, השיג חיזוק מעניין במיוחד: גלן רייס ג'וניור. האמריקני שכיכב במדי הפועל חולון של שמיר בעונת 2017/18, חובר פעם נוספת למאמן. הוא יגיע במקום אקס אחר של החולונים, סקוטי הופסון שנפצע בצורה קשה.

 

שמיר לא חסך במחמאות לרכש החדש-ישן שלו: "אני זוכר את היכולת שלו במשחק הראשון בחולון ואת ההבנה מצד כולם איזה אפקט יש לו על הקבוצה. בזכותו הפכנו במהירות לאחת הקבוצות הטובות והמלהיבות בליגה ואני מקווה שכך יהיה גם הפעם". גם הבעלים של הברייקרס, מאט וולש, נשמע נלהב: "יש לו את הפוטנציאל להפוך לשחקן הגדול ביותר שהגיע לליגה הניו זילנדית".

 

גלן רייס ג'וניור. חובר שוב לשמיר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גלן רייס ג'וניור. חובר שוב לשמיר(צילום: אורן אהרוני)
 

ההחלטה לצרפו הגיעה בשל מכת פציעות של מספר שחקני מפתח והחשש להישאר מחוץ לפלייאוף. רייס הגיע בחוזה לא מובטח כך שניתן לחתוך אותו בכל רגע וכן במחיר נמוך יחסית ולכן הברייקרס לא חששו לצרפו, חרף התדמית הבעייתית שלו.

 

בעונתו היחידה בישראל נחשב רייס לאחד השחקנים הטובים בליגה עם ממוצעים של 24.5 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק. עם זאת, הוא זכור בעיקר בשל התדמית הבעייתית שלו, שהגיעה לשיא עם האשמה באלימות כלפי בת זוגו ותקרית אלימה עם חברו לקבוצה דאז גיא פניני.

 

"כל מי שמכיר אותו הוא עושה גוגל על שמו, נבין שהיו לו מספר תקריות בקריירה, אבל פי הניסיון האישי שלי הוא יכול להשפיע באופן חיובי על הקבוצה", ניסה שמיר להרגיע. כעת צריך לראות האם ניו זילנד השקטה תצליח להרגיע את רייס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גלן רייס ג'וניור, דן שמיר
צילום: עוז מועלם
מומלצים