בחירה ישירה

נתניהו הודיע: לא מקדם את יוזמת אריה דרעי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום כי הוא אינו עוסק בקידום יוזמת יו"ר ש"ס אריה דרעי לקיים בחירות ישירות לתפקיד ראש הממשלה: עסוק בהקמת ממשלת אחדות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר היום (שלישי) כי הוא אינו עוסק בקידום יוזמת יו"ר ש"ס אריה דרעי לקיים בחירות ישירות לתפקיד ראש הממשלה: "אני עסוק בהקמת ממשלת אחדות".

מוקדם יותר התבטא ח"כ מיקי זוהר, יו"ר סיעת הליכוד הנבחר, כי נתניהו אכן עוסק בנושא. לאחר מכן גם יו"ר 'הימין החדש' ח"כ איילת שקד אמרה שבכנסת עסוקים בקידום ההצעה של אריה דרעי, לקיים בחירות ישירות לתפקיד ראש הממשלה.

לדברי שקד: "יוזמת דרעי לבחירה ישירה במצב הנוכחי נכונה. נתמוך בה, החלו בכנסת לעבוד על החוק. ניתן לקיים בחירות עם אותו ספר בוחרים שקיים, בין שני המועמדים במפלגות הגדולות ביותר. ניתן לעשות זאת בחודש ובלי יום חופש כדי לחסוך עלויות. אז יצטרכו לשבת יחד כי העם בחר באופן ישיר את המועמד לראשות הממשלה .

"הדברים הם על דעת הימין החדש ועל דעת אריה דרעי. סה"כ הייתה סוג של הסכמה, חברי כנסת רבים אמרו שצריכים לחשוב על זה וגם כמה ח"כים מהליכוד אמרו שזה רעיון לא רע".

בעקובת הדברים, בחר ראש הממשלה להבהיר ולהודיע כי הוא אינו עוסק בנושא: "ראש הממשלה נתניהו לא מקדם את חוק הבחירה הישירה אלא את הקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה - הממשלה היחידה שאפשר להקים ושמדינת ישראל זקוקה לה בעת הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר