שתף קטע נבחר

פרויקט חדש בצפון תל אביב: מיליון שקל לחדר

לאחרונה קיבל היזם עמוס לוזון היתר בנייה להקמת פרויקט מגורים שיכלול 89 דירות בשני בניינים בני 14 ו-8 קומות, שיוקמו על חורבות מסעדת הפיל המיתולוגית, בסמוך לצומת הפיל שבשכונת אפקה

היזם עמוס לוזון , קיבל לאחרונה היתר בנייה לפרויקט הכולל שני בניינים ברחוב רוממה בשכונת אפקה בתל אביב, סמוך לצומת הפיל. הפרויקט, שיקרא מגדלי צהלה, יכלול שני בניינים בני 14 ו-8 קומות, ובהם 89 דירות וחניון תת קרקעי. מחיר דירת שלושה חדרים יחל ב-3 מיליון שקל.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

פינוי בינוי בנאות אפקה: 350 דירות חדשות

צפו: כך יראה פרויקט היוקרה במתחם כיתן המיתולוגי בת"א

מכיס לכיס: עמוס לוזון מחלץ את מתחם הפיל מקבוצת לוזון

 

מדובר בקרקע בת 4 דונם הממוקמת בין הרחובות רוממה, בני אפרים ומשה סנה. הקרקע הייתה בבעלות משפחת אגסי, בעלת מסעדת "הפיל" המיתולוגית. בשנת 2002 חתמה חברת א. דורי, על עסקת קומבינציה עם משפחת אגסי, לתכנון והקמת פרויקט מגורים.

הדמיה: מגדלי צהלה (הדמיה: סטודיו בונסאי)
הדמיה: מגדלי צהלה(הדמיה: סטודיו בונסאי)
 

 

 

"מחיר למשתכן זה הדבר הכי טוב שקרה לזוגות צעירים בישראל"

בשנת 2016 קנה היזם עמוס לוזון את קבוצת דורי שנשלטה מאז 2008 על ידי גזית גלוב ב-10 מיליון שקל בלבד והקבוצה שינתה את שמה לקבוצת לוזון. בדצמבר 2018 רכשה קבוצת לוזון את חלקה של אגסי בקרקע במזומן והפכה לבעלת מלוא הזכויות בקרקע. בפברואר האחרון, רכש לוזון באמצעות החברה הפרטית שבשליטתו - חברת ע. לוזון, ובשיתוף עם היזם ניר ברוש, את כלל הקרקע מקבוצת לוזון הציבורית ב-170 מיליון שקל.

 

"שילמתי מחיר גבוה על הקרקע וקבוצת לוזון קיבלה רווח של 70 מיליון שקל מהעסקה" מסר לוזון. "הקבוצה צריכה לשלם אג"ח, אם היא הייתה מקימה את הפרויקט בעצמה ולא מוכרת את הקרקע, היא הייתה נפגשת עם הכסף רק בעוד שלוש שנים". לחברת ע. לוזון הפרטית שתקים את פרויקט הבנייה בצומת הפיל, אין קשר לקבוצת לוזון הציבורית.

 

חברת ע. לוזון שבשליטת עמוס לוזון, מעורבת במספר פרויקטים למגורים, ובהם פרויקטים של "מחיר למשתכן". לוזון התייחס לגורלה הלוט בערפל של התוכנית והוסיף: "מחיר למשתכן זה הדבר הכי טוב שקרה לזוגות צעירים בישראל. אם לא היה מחיר למשתכן, כל אלפי הצעירים שקנו דירות במחיר למשתכן, לא היו מגיעים לדירה בחיים.

 

"בראשון לציון, בנחלת יהודה, מכרתי דירות שלושה חדרים בפחות מיליון שקל, כשמעבר לכביש יזמים מכרו את אותה דירה ב-1.8 מיליון שקל. אותו הדבר בראש העין".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: סטודיו בונסאי
הדמיה: מגדלי צהלה
הדמיה: סטודיו בונסאי
מומלצים