ליברמן מכחיש את הדיווחים על "התייעצויות לקראת הכרעה": יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (שלישי) לפלונטר הפוליטי ולדיווחים לפיהם הוא מתכוון לקבל הכרעה סופית בסוגיה בקרוב בעקבות הקיפאון המוחלט במגעים להקמת ממשלת אחדות. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"הבוקר שמעתי וקראתי בליל של שטויות מטעם עיתונאים בכלי תקשורת שונים בנוגע למהלכים שישראל ביתנו מתכננת כביכול: פשרות בנושאי דת ומדינה, חבירה לגוש כזה או אחר וכדומה", צייץ ליברמן. "אין לדיווחים האלו שום אחיזה במציאות ושום בסיס והם באחריותם של הכותבים והפרשנים בלבד!". 

ליברמן התייחס לדיווח שהבאנו כאן אמש לפיו הוא צפוי לפתוח בסבב התייעצויות עם חברי הסיעה, בכירי המפלגה והדרג המוניציפלי לקראת קבלת "הכרעה סופית" עקב הקיפאון במגעים להקמת ממשלת אחדות. בישראל ביתנו סירבו לאשר את הפרטים. 

ראש הממשלה נתניהו כינס אתמול את ראשי מפלגות "בלוק הימין" בכנסת. בתום הפגישה, פרסם נתניהו הודעה רשמית בה כתב: "אחרי הפגישה שלי עם גנץ סיכמנו על הודעה משותפת בתום הפגישה. הוציאו הודעה, הוציאו תמונה. חצי שעה אחר כך התחילו בכחול לבן לתדרך נגדנו בתקשורת. אנחנו הסכמנו לוויתורים רבים. ביקשתי לשמוע תשובות מגנץ ולא שמעתי תשובה לאף שאלה. צוות המשא ומתן שלנו מנסה כבר יומיים להיפגש עם צוות המשא ומתן של כחול לבן אבל הם דוחים אותם מיום ליום - ועד עכשיו לא נקבעה פגישה".

בהודעה משותפת של בלוק הימין נמסר: "לאור האתגרים הביטחוניים והלאומיים, ראשי סיעות המחנה הלאומי פונים ליו״ר כחול לבן ח״כ בני גנץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי מתווה הנשיא ולהימנע מבחירות מיותרות. כל ראשי הסיעות הבהירו שלא יצטרפו לממשלת מיעוט. ראשי הסיעות חוזרים על התחייבותם שלא להיכנס לאף ממשלה שלא במשותף".