"אוצר מודיעיני"

טורקיה: עצרנו את אחותו של מנהיג דאע"ש

צבא טורקיה הודיע כי הצליח לעצור את אחותו של מנהיג דאע"ש שחוסל בשבוע שעבר • בטורקיה מקווים להשיג דרכה 'אוצר מודיעין' על ארגון המדינה האסלאמית המאיים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מנהיג דאע"ש שחוסל (צילום: מתוך סרטון של דאעש)

צבא טורקיה הודיע כי הצליח לעצור הלילה (שלישי) את אחותו של מנהיג דאע"ש אבו באכר אל-בגדאדי שחוסל בשבוע שעבר. בטורקיה מקווים להשיג דרכה 'אוצר מודיעין' על ארגון המדינה האסלאמית המאיים.

האחות, ראסימיה עוואד, נעצרה בגבול הצפוני עם סוריה יחד עם בעלה וכלת, בסמוך לעיר עזאז,והובלה לחקירת שירות הביטחון הטורקי, שם מקווים להוציא ממנה מודיעין על פעילות ארגון הטרור בסוריה והסביבה.

לדברי בכיר ביטחון טורקי: "אנחנו מקווים לקבל מאחותו של אל-בגדאדי אוצר מודיעיני יקר ערך אודות הפעילות הפנימית של דאע"ש".

כזכור, הגנרל קנת מקנזי, מפקד פיקוד המרכז של הצבא האמריקני, אמר בעת חשיפת הסרטון: "אני יכול לומר שהתוכנית הייתה מורכבת משמעותית ונועדה להימנע מגילוי על ידי לוחמי דאעש ואחרים לפני ובמהלך הביצוע, כל זאת כדי למנוע פגיעה באזרחים".

על רגעי מותו של אל בגדאדי סיפר: "הוא זחל לתוך חור עם שני ילדים קטנים ופוצץ את עמו בזמן שאנשיו נשארו על הקרקע. אתה יכול להסיק מזה באיזה סוג בן אדם מדובר".

מי שדרש את חשיפת קטע הוידאו, הוא נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ שהסביר כי מדובר בקטע חשוב לפרסום. "אני חושב שזה משהו שאנחנו צריכים לפרסם, כדי שחסידיו וכל מיני ילדים קטנים שרוצים לעזוב מדינות רבות, כולל ארה"ב, יראו איך הוא מת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר