לאחר שנחנק בזמן האכלה: תינוק פונה מפעוטון בירושלים במצב קשה

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לפעוטון בבירה, וביצעו פעולות החייאה בתינוק עד ששב הדופק. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר ומצבו יציב. לא היו עליו סימני אלימות

זמן צפייה: 00:09

תינוק כבן שנה נחנק היום (שני) בזמן האכלה בפעוטון בירושלים. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בעיר, לאחר שצוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו מחוסר הכרה וביצע בו פעולות החייאה עד שליבו חזר לפעום. לא היו עליו סימני אלימות. מבית החולים נמסר כי התינוק הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים להמשך טיפול, וכי מצבו קשה אך יציב.

חובשי מד"א יוני כהן ומשה חמד סיפרו על האירוע, ואמרו כי "מיד כשנכנסנו לדירה ראינו את התינוק מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות הראשוניות וביצוע פעולות ההחייאה סיפרו לנו שהוא איבד את הכרתו במהלך האוכל. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ המשכנו את הטיפול הרפואי, וכאשר ליבו חזר לפעום ומצבו התייצב מעט פינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פועל כבן 50 נהרג לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בבית שמש

לאחר שבג"ץ הורה להאשים שוטר שהרג צעיר: ארדן ביקש דיון נוסף

חשד לשוחד בשלטון המקומי: 2 ראשי רשויות ועוזר שר עוכבו לחקירה

לפני כשבועיים מתה זוהר ציזנר, תינוקת ישראלית בת שנה מרעננה, במהלך טיסה מתאילנד. הטייס של חברת "אירופלוט" הרוסית נאלץ להנחית את המטוס נחיתת חירום בעיר קזאן שברוסיה, שם צוות רפואי העניק טיפול לתינוקת שככל הנראה סבלה מקשיי נשימה, אך נאלץ לקבוע את מותה.