"אמון מלא בכם"

כך מנדלבליט וניצן מחזקים את הפרקליטים בתיקי נתניהו

פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה שיגרו מכתב לפרקליטי מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה), בעקבות המתקפה כנגדם: "להתעלם מההתקפות, ההשמצות וההכפשות", כתבו (בארץ)

ניצן ומנדלבליט (צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שיגרו הערב (שלישי) מכתב לפרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה), ליאת בן ארי, ולפרקליטים במחוז, בעקבות המתקפה כנגדם של שר המשפטים אמיר אוחנה.

"לליאת, כל צוותי תיקי האלפים וכל פרקליטי מחוז מיסוי וכלכלה", כותבים השניים, "היועץ המשפטי לממשלה ואני מבקשים להביע את צערנו העמוק על עוגמת הנפש העצומה שנגרמת לכם עקב המתקפות האישיות חסרות הבסיס שמופנות כלפיכם מזה זמן רב, ובראש ובראשונה כלפייך ליאת, אשר לצערנו הן הולכות ומתגברות בימים אלה, בעיתוי שאינו מקרי כמובן".

מנדלבליט וניצן מוסיפים: "יש לשנינו אמון מלא בכם ואנו מודים לכם מעומק הלב על עבודתכם המסורה יומם ולילה לטובת האינטרס הציבורי, שאנו יודעים בוודאות מלאה שהוא האינטרס היחיד העומד נגד עיניכם.

"יש להתעלם מההתקפות, ההשמצות וההכפשות ולהמשיך ולדבוק בעבודתכם לטובת המדינה. איש לא הרתיענו בעבר ואיש לא ירתיענו בעתיד!".

"בתודה עמוקה, שי ניצן ואביחי מנדלבליט", חתמו השניים.

שר המשפטים אמיר אוחנה, כינס הערב מסיבת עיתונאים ותקף את הפרקליטות על חקירת מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו, החשודים בשליחת רכב שיכריז מתחת לבית עד המדינה שלמה פילבר.

לדברי אוחנה, "יש פרקליטות אחרת - פרקליטות שבתוך הפרקליטות. יש מי שבאמצעות כת קטנה של עיתונאי חצר הצליחו לבסס את התפיסה שמתחוללת כאן - מלחמה של בני אור ובני חושך שבה הפרקליטות מגינה בגופה על נבחריו".

השר האשים: "קריירות פוליטיות וציבוריות חוסלו בזו אחר זו והציבור משוכנע שמדובר בניקוי אורוות". לטענתו, "קהילה של עיתונאי חצר או פרשנים מציגה את הטענות ככפירה בשלטון בחוק".

אוחנה הציג את השיטה: "בעת הצורך נשלפו תיקים מההקפאה והודלפו מהם פרטים לעיתונאים מסוימים כדי שהפוליטיקאים שסומנו יזכרו שהחרב תמיד תלויה מעל ראשם. אם זו אינה סחיטה, איני יודע סחיטה מהי. לא אני כתבתי את הדברים, כתב אותם מי שהיום מכהן כנשיא המדינה, הוא חווה את הדברים על בשרו".

בהתייחסות לליאת בן ארי אמר: "בעוד שרוב הפרקליטים מקיימים שימוע בנפש חפצה, הפרקליטות שבתוך הפרקליטות נמצאת בחופשה במהלך השימוע ועל פי הדלפות כבר גיבשה דעתה בטרם קראה והשיבה לחומרים הרבים ואין זה משנה מה היו הדברים שנאמרו בשימוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר