שתף קטע נבחר

ברנדן רוג'רס: "היינו חסרי רחמים, גאה לאמן את לסטר"

המנג'ר, שקבוצתו פירקה 0:9 בחוץ את סאות'המפטון והשוותה את השיא של מנצ'סטר יונייטד מ-1995, בעננים. וגם: סגירת המעגל של קספר שמייכל, ויום הבלהות של המפסידה

ספק אם מישהו האמין שמכל קבוצות הפרמייר-ליג, דווקא לסטר סיטי תשווה אמש (שישי) את השיא המטורף של מנצ'סטר יונייטד מלפני 24 שנים נגד איפסוויץ', ותביס 0:9 את סאות'המפטון במסגרת המחזור העשירי בפרמייר-ליג.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

האלופה מ-2016, נראית פשוט נהדר מתחילת העונה, ובזכות הניצחון עלתה למקום השני כשהיא מקדימה בנקודה (20) את האלופה מנצ'סטר סיטי, לה יש משחק חסר.

 

שחקני לסטר חוגגים (צילום: gettyimages)
שחקני לסטר חוגגים(צילום: gettyimages)

 

"אנחנו כאן כדי להישאר בצמרת הטבלה. זה נחמד להיות בחלק הזה, ובחדר ההלבשה יש ביטחון שאנחנו יכולים להישאר באותו מקום", אמר בלם לסטר בן צ'ילוול, שהוסיף: "אנחנו דוחפים קשה אחד את השני באימונים, יש לנו סגל טוב ואנחנו רק צריכים להמשיך ולהתקדם".

 

עוד כמה נתונים מרשימים מהניצחון של השועלים: זה ניצחון החוץ הגדול בהיסטוריה של הליגה הבכירה באנגליה, שהוקמה לפני 131 שנים. קספר שמייכל, שעמד בשער לסטר, סגר מבחינתו מעגל אחרי שאביו, פטר שמייכל היה שוער יונייטד באותו ניצחון על איפסוויץ'. באותו שלב בעונת האליפות של לסטר הייתה לה נקודה אחת פחות במאזן. האם זה אומר שברנדן רוג'רס ושחקניו הולכים שוב על התואר? ספק גדול, אבל זה גם מה שכולם חשבו ב-2015/16.

 

קספר שמייכל חוגג (צילום: gettyimages)
שמייכל. רגע היסטורי עבורו(צילום: gettyimages)

 

"אני מאוד מרוצה לראות את מוסר העבודה שלנו. כבשנו כמה שערים נהדרים והיינו רעבים מאוד הערב. מזג האוויר היה נוראי, אבל הריכוז שלנו היה יוצא מן הכלל. אני שמח מהצורה ששמרנו, וגם מזה שהיינו חסרי רחמים בהתקפה. אני גאה לעמוד ולאמן את הקבוצה הזאת", אמר רוג'רס. מאז שהמאמן נחת במועדון במרץ 2019, רק יורגן קלופ ופפ גווארדיולה גרפו יותר נקודות ממנו, חתיכת נתון מרשים, בטח כשממול עומדים שני המנג'רים הגדולים בעולם.

 

ג'יימי וארדי, שכבש שלושער, סיפר מתי הבין שקבוצתו יכולה להתקרב לשיא של יונייטד: "כשהובלנו 0:6 ג'וני אוואנס דאג להגיד לנו שאנחנו יכולים לקבוע שיא חדש, וניסינו ללכת על זה. היינו ממש רעבים לזה".

 

 

"מי שנשאר עד הסוף הוא אוהד אמיתי של סאות'המפטון"

בצד המפסיד, זה של סאות'המפטון, נראה שילקקו את הפצעים במשך זמן רב. זה כמובן ההפסד הגדול בהיסטוריה של המועדון לקבוצה אנגלית בכל המסגרות. הקודם היה 8:0 לאברטון בליגה ב-1971.

 

מאמן המפסידה, ראלף האזנהוטל, שקבוצתו ירדה אל מתחת לקו האדום, ניסה להסביר: "היכולת שלנו הייתה נוראית, אני חייב להתנצל ולקחת 100 אחוז אחריות. מעולם לא ראיתי קבוצה משחקת כך, לא נלחמנו על שום דבר במשחק".

 

ראלף האזנהוטל בהלם (צילום: AFP)
האזנהוטל בהלם(צילום: AFP)

 

עוד הוסיף המאמן: "זה היה קשה לצפייה, וכל מי שנשאר עד הסוף לצפות במשחק הוא אוהד אמיתי של המועדון הזה. לסטר היו טובים מאיתנו בכל שלב במשחק. אני איש גאה, אבל הצורה בה שיחקנו היום היא לא הצורה בה אני מצפה מהשחקנים שלי. אנחנו חייבים להרים את הראש שלנו, וזה בדיוק התפקיד שלי לעשות בימים הקרובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים