שתף קטע נבחר

10 דקות ביום: כך תורידו את הקילוגרמים שנוספו בחגים

קיץ חם שהביא איתו חופש גדול, ואז תקופת חגים ארוכה, שבה קשה לשמור על המשקל כמו שקשה לשמור על כושר. כדי לעזור לכם להתחיל את השנה החדשה בסימן של בריאות וכושר, ריכזנו עבורכם את האימונים הכי מוצלחים, והחלק הכי טוב – הם ייקחו רק 10 דקות ביום

בלי לצאת מהבית ובלי ציוד מיוחד. 10 דקות של אימון שיעזור לכם לחטב את הגוף אחרי החגים. אז אין יותר תירוצים. צאו לדרך.

 

אימון לפלג הגוף העליון יגרום לשרירים שלכם להתחזק ב-10 דקות בלבד. הוא מחזק את הידיים, בית החזה והגב וגם, את שרירי הבטן.

 

  

אם אתם טיפוסי בוקר, האימון הבא הוא בדיוק בשבילכם. כל מה שאתם צריכים זה מעט מקום ואת משקל הגוף שלכום האימון הזה יעניק אנרגיה לכל היום.

 

 

 

אימוני HIIT הפכו בשנים האחרונות למאוד פופולריים בחדרי הכושר, סטודיו וקבוצות אימון. מדובר באימון אינטרוולי שמשלב תרגילי כוח ותרגילי אירובי בהפוגות קצרות. האימון הזה כולל 10 תרגילים בני 45 שניות כל אחד, ו-15 שניות מנוחה בין לבין.

 

 

 

אחרי כל האימונים הקיימים, החלטתי להשקיע באימון יצירתי - אימון מגבות וצלחות. ניתן לעשות אותו בכל מקום וללא שום עלות. עם מגבת פשוטה שיש לכם בבית או צלחת פלסטיק אתם יכולים לאתגר ולאמן את הגוף שלכם בקלות.

 

 

שרירי הישבן שייכים לאחת מקבוצות השרירים הגדולים והחזקים ביותר בגוף. הכנו לכם אימון מיוחד, שימנע מהשרירים הללו להתנוון לאחר שעות הישיבה הרבות במשך היום.

 

 

 

בטן שטוחה וחטובה היא החלום של כולנו. האימון שלפניכם לא מתאים למתחילים, אבל עם קצת התמדה אפשר לשלב אותו באימון הקיים שלכם, והכי חשוב אין שום צורך בציוד מתאים, ואפשר לעשות אותו בכל מקום.

 

 

 

עדי כהנן היא מאמנת אישית לכושר ולתזונה ובעלת חברת Target Body לאימונים אישיים וקבוצות

לאימונים נוספים 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
10 דקות ודי
צילום: אבי מועלם
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים