תיעוד: חשוד שודד חנות בבת ים - ומותקף ע"י עוברי אורח

תושב תל אביב בן 25 נעצר לאחר שעל פי החשד שדד עסק באיומי אקדח. בסרטון ניתן לראות כיצד צעירים ניסו למנוע ממנו לעזוב את המקום, תוך שאחד השליך עליו פח, ואחר ניסה להפיל אותו מהאופנוע

זמן צפייה: 01:44

תושב תל אביב בן 25 נעצר בחשד שביצע שוד באמצעות אקדח בעסק ברחוב רוטשילד בבת ים אתמול (שבת). בתיעוד מתוך החנות ניתן לראות את הצעיר נכנס אל החנות, שולף את האקדח, מאיים על המוכר ורץ אל מאחורי הדלפק. בשלב זה, הוא נראה לא מצליח לפתוח את הקופה ומושך את כולה החוצה. כבר אז, עוברי אורח שהיו בתוך החנות החלו לזרוק עליו ארגזי בירה, בקבוקים ואפילו קרטון חלב.

בתיעוד הרגעים לאחר השוד, לכאורה, נראים עוברי אורח תוקפים את הצעיר, אחד מהם תועד משליך עליו פח פלסטיק ירוק ואחר בועט בו בזמן שבן ה-25 עולה על האופנוע שלו. לאחר מכן, הם מנסים למנוע ממנו לעזוב את המקום באמצעות ניסיון לאחוז בכלי הרכב, תוך כדי זריקת חפצים נוספים.

תיעוד נוסף של הרגעים לאחר השוד, לכאורה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191027-1131' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_n4wzokfu' duration='72'']

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מות המהגרים במשאית בבריטניה: שלושה חשודים נוספים נעצרו

חשוד הצית אוהל קטן של לוחמי מג"ב סמוך ליצהר; אין נפגעים

צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

אזרח מתעמת עם החשוד
אזרח מתעמת עם החשוד | צילום: חדשות 13

\

המשטרה הוזעקה למקום כשנתקבל דיווח על קטטה. כשהגיעו השוטרים למקום, והתבררו נסיבות האירוע, עלה כי בוצע במקום שוד חמוש. לאחר זמן קצר הוא נעצר, כאמור. אתמול הוארך מעצרו עד ליום שלישי בבית משפט השלום בתל אביב.