שתף קטע נבחר

אחרי התקרית: גולובארט ובצ'יראי חוזרים לסגל

הבלם והחלוץ שהושעו וניקנסו יעמדו לרשות דראפיץ' וברדה מול מ.ס אשדוד. הויבך, אזולאי וקניקובסקי מורחקים. לרשותו של רוני אוואט יעמוד סגל מלא

דריכות שיא במכבי נתניה לקראת המשחק מחר (שבת, 19:30) מול מ.ס אשדוד. נתניה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים כשהיא סובלת מאנמיות בהתקפה (שלושה משחקים ללא כיבוש).

 

צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ניסו במהלך השבוע להרגיע את השחקנים. לגבי העמידה על הקווים, דראפיץ' וברדה יחליטו בסמוך למשחק האם לחזור למתכונת בה כל אחד מהם מעביר מחצית או להמשיך כפי שהיה במשחק מול חדרה, אז עמד רק דראפיץ' על הקווים.

 

מכבי נתניה מול הפועל כפר סבא (צילום: יאיר שגיא)
דראפיץ' וברדה. הרבה סימני שאלה(צילום: יאיר שגיא)
 

 

צמד הבלמים טים הויבך ודולב אזולאי, שהורחקו בהפסד (1:0) להפועל חדרה, ייעדרו כמובן, וגבי קניקובסקי, שבלט מול חדרה, מוצהב. לעומתם, מי שישובו לסגל הם רומן גולובארט ופאטוס בצ'יראי שהושעו ערב המשחק מול חדרה לאחר שסירבו להתאמן עם צ'יפ GPS ובעקבות כך הושעו ונקנסו.

 

שחקנים באשדוד לא מרוצים מרוני אוואט

גם במ.ס אשדוד מרגישים לא מעט לחץ לקראת המשחק בנתניה. שני ההפסדים הרצופים לקריית שמונה ומכבי תל אביב, החלו לייצר אי שקט במועדון.

 

רוני אוואט (צילום: עוז מועלם)
אוואט. שני הפסדים רצופים(צילום: עוז מועלם)

 

זה התחיל כבר לאחר המשחק מול האלופה, כשחלק משחקני הקבוצה דיברו ביניהם על המאמן רוני אוואט ולא היה מרוצים מההחלטות המקצועיות שלו - בעיקר אי הכללתו של שגיב יחזקאל בסגל והמערך בו עלה המאמן. אתמול הגיע ג'קי בן זקן לאימון, ערך שיחה עם השחקנים והבהיר כי מעמדו של רוני אוואט לא על הפרק.

 

בצד המקצועי, אוואט אמור להנות מסגל מלא. המגן השמאלי הצעיר גיל כהן יחזור לאחר עונש הרחקה ושלומי אזולאי עשוי לחזור להרכב. השחקן היחיד שבספק הוא יעקב בריהון שהיה חולה בימים האחרונים ולא התאמן באופן סדיר השבוע.

 

שלומי אזולאי חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
אזולאי. עשוי לחזור להרכב(צילום: ראובן שוורץ)

 

שובל גוזלן, שעד כה כבש שער ליגה בודד, יפגוש את האקסית מהעונה שעברה ואמר לקראת ההתמודדות: "חייבים לחזור לנצח ולעשות משחק טוב. גם נגד מכבי ת"א, שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה, עמדנו יפה. אנחנו מציגים כדורגל יפה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פאטוס בצ'יראי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים