שתף קטע נבחר

לפני כפ"ס: בלבול עדיין מתלבט בין חיימוב וכהן

מאמן מכבי חיפה טרם החליט מי יפתח בשער במשחק הערב (ש', 20:30) מול העולה החדשה. יאניק וילדסחוט יחזור להרכב במקום מוחמד עוואד

מכבי חיפה תתארח הערב (שבת, 20:30) אצל הפועל כפר סבא והשאלה הגדולה היא מי יפתח בשער. גיא חיימוב תורגל באימון המסכם אך מרקו בלבול מתלבט מאוד ושוקל עדיין לתת לג'וש כהן את המקום בין הקורות. יאניק וילדסחוט יחזור להרכב במקום מוחמד עוואד שלא היה במיטבו מול בני יהודה.

 

מי שדיבר לפני המשחק הוא ניקיטה רוקאביצה שנחשב לשחקן הכי חם של חיפה. החלוץ דיבר על היותו שחקן מוביל: "אני מנסה לשמש דוגמא, להנהיג ולתרום מהניסיון שלי. אנחנו עדיין צריכים להמשיך לעבוד קשה באימונים, להשתפר בהרבה פרמטרים ולהסתכל על המשחק הבא. אחר כך נראה לאן העונה תיקח אותנו".

 

חיימוב (צילום: אורן אהרוני)
גיא חיימוב. ימשיך לקבל קרדיט?(צילום: אורן אהרוני)
 

 

על היריבה שמחכה הערב לקבוצתו: "המשחק הזה יהיה קשה, אבל התכוננו טוב ונגיע אליו מוכנים. חד עם הקהל הנפלא שלנו, שירים ושידחוף אותנו כמו שרק הוא יודע, אני בטוח שנשחק טוב".

 

לסיום, רוקאביצה ניסה להסביר מה מאפיין את מכבי חיפה של העונה: "יש לנו קבוצה מצוינת עם חבר'ה טובים מאוד שרוצים להשתפר ויעשו הכל כדי להצליח. כולנו מסתדרים באמת טוב וחיבור כזה הוא חשוב לקבוצת כדורגל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מרקו בלבול
צילום: אורן אהרוני
מומלצים