שתף קטע נבחר

גיא חיימוב עשוי לעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה

השוער עשוי להיפרד מהמועדון במידה וג'וש כהן יתפוס באופן קבוע את המקום בהרכב. מחמאות גדולות לצ'ארון שרי ומרקו בלבול

מכבי חיפה מוליכה את ליגת העל לאחר שמונה מחזורים, נכון שזה  זמני עד למשחק מחר (שני) בין מכבי ת"א להפועל באר שבע, אך הירוקים מרגישים אושר עילאי. נכון שחיפה לא הציגה משחק גדול והפועל כפ"ס יכולה להרגיש מקופחת, אבל בחיפה מסתכלים על השורה התחתונה ומאושרים מהניצחון החלק 0:3. מרקו  בלבול שהתלבט כל השבוע עם מי לפתוח בין הקורות הלך עם ג'וש כהן וההחלטה שלו עשויה לחסל את הביטחון של גיא חיימוב. שרי פורח, ויענקל'ה שמח.

 

האס: צ'ארון שרי

"מהרגע הראשון שצ'ארון שרי הגיע לקבוצה ראינו שמדובר בכוכב כדורגל. כל נגיעה שלו בכדור היא קסם של ממש, ביקרו אותו שהוא לא מביא מספרים אבל בשבוע אחד הוא כבש  שלושה שערים והשתיק הרבה אנשים, אמר אחד משחקני הקבוצה. בלבול סימן את ההולנדי כשחקן המרכזי שהכל עובר דרכו, והוא בהחלט מספק את הסחורה.

 

הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה (צילום: אורן אהרוני)
האס. שרי(צילום: אורן אהרוני)

 

סאגת השוער: חיימוב, הסוף?

שבוע שלם התלבטו במכבי חיפה לגבי השוער שייפתח מול כפר סבא. הקהל הירוק הפעיל לחץ ברשתות החברתיות להדיח את חיימוב, למרות שהיו הרבה מאוד אוהדים שדווקא עודדו את השוער ושלחו לו הודעות תמיכה ועידוד,

 

ראשי המועדון היו בעד שינוי בעמדת השוער, ובלבול כבר היה מבולבל לגמרי והתקשה לקבל החלטה. מאמן השוערים גיורא אנטמן הכין את צמד השוערים למשחק ובלבול הודיע על זהות השוער הפותח רק במלון שעות ספורות לפני המשחק. להחלטה לפתוח עם כהן או יותר נכון לספסל את חיימוב יש משמעות ברורה, חוסר אמון בחיימוב.

 

הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה (צילום: אורן אהרוני)
ג'וש כהן. הראה ביטחון(צילום: אורן אהרוני)

 

נכון שיש כאלה בחיפה שמדברים על לחץ ורצון לתת לחיימוב את השקט אך קשה לראות איך בלבול מוציא מההרכב את ג'וש כהן שלא טעה מול כפ"ס ונראה מלא ביטחון. חיימוב לא רוצה להפוך לשוער שני. במידה וזה המצב הוא עשוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה אז גם מסתיים חוזהו.

 

בלבול בדרך לחוזה חדש

מרקו בלבול מקבל הרבה מחמאות על היכולת של הקבוצה. בשנים האחרונות מכבי חיפה בנובמבר הייתה כבר בדרך לים, העונה נראה שמשהו חדש וטוב קורה בחיפה. יענקל'ה שחר ישב ביציע אמש וחייך לא פעם, לצידו ישב אברם גרנט שבלבול נחשב לאחד האנשים הקרובים אליו ובעבר שימש כעוזרו, בלבול זוכה להערכה גדולה על התוצאות שהירוקים משיגים ובייחוד על היכולות והעובדה ששחקנים צעירים רבים פורחים תחתיו. יעקב שחר צפוי לשדרג את חוזהו של בלבול ולהציע לו חוזה חדש לעונה הבאה הודות לתוצאות וההצלחה שהמאמן מביא לירוקים העונה.

 

מרקו בלבול על הספסל (צילום: ראובן שוורץ)
בלבול. ההנהלה מרוצה(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל כפ"ס: "המתפרעים צפויים לענישה"

התנהגות קהל הפועל כפ"ס לאחר השער שספגה הקבוצה לא נעלמה מעיני ההנהלה, שהוציאה הודעה לאוהדיה עוד בטרם נודע רשמית כי הקבוצה תעמוד לדין באופן רשמי.

 

"אנו מודים לקהל האוהדים שנתן לנו גב במשחק אתמול. עם זאת, במהלך המחצית השנייה, החלו קומץ אוהדים להשליך כוסות וחפצים לכר הדשא", לשון ההודעה. "האירוע נרשם בדו"ח השיפוט והקבוצה צפויה לעמוד לדין. מדובר בפגיעה חמורה בתקנון ההתאחדות לכדורגל ואנו מגנים התנהגות זו בכל תוקף. כמו כן, במסגרת מאבק ההתאחדות לכדורגל באלימות ובגזענות, צוות אבטחת האירוע צילם את המתפרעים והם צפויים לענישה במסגרת הנהלים המקובלים".

 

 

.

 


פורסם לראשונה 27/10/2019 06:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא חיימוב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים